• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#N/B omzetten naar 0 met gebruik van formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickey72

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
Beste

Ik ben reeds zeer goed geholpen op dit forum, en aansluitend op mijn vorige vraag heb ik nog een vraagje over een formule

Ik gebruik onderstaande formule in een werkblad, echter hoe krijg ik het nu zo dat wanneer de uitkomst #N/B is dit word weergeven als 0

Code:
=INDEX(DataBlad3Picks;VERGELIJKEN($B2&A$1;DataBlad3User&DataBlad3Zone;0))

Met vriendelijke groet

Zo?
Code:
=ALS.FOUT(INDEX(DataBlad3Picks;VERGELIJKEN($B2&A$1;DataBlad3User&DataBlad3Zone;0));0)

Hoi

Deze had ik ook al geprobeerd echter word dan de waarde als deze geen fout bevat ook weergegeven als 0

Grt
Ad

Dat weet ik, echter heeft deze een titel die met deze vraag weinig te maken heeft.
Ik loop nu vast hierop, en misschien was er een snelle oplossing op deze manier.
Maar als dit niet kan of mag dan zal ik de vraag hier verwijderen.

Of het mag of kan is niet aan mij. Maar @edmoor heeft de vraag bekeken en er het correcte antwoord op gegeven niet wetende dat het om een matrixformule gaat. En iemand anders is in jouw andere draadje bezig om ook een antwoord te vinden omdat deze nog niet op opgelost staat. Ik neem aan dat de moderator deze twee wel gaat samenvoegen. Maar erg netjes is het niet.

Dat is duidelijk, maar ik wilde als ik antwoord had gekregen waarmee ik verder kan, beide antwoorden op opgelost gezet.

Ik zal er in de toekomst rekening mee houden.

Grt
Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan