• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#N/B vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rxr

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
105
Hallo,

Ik ben bezig om weekstaten te maken. Nu werkt het bijna perfect

Dmv van een quary uit acces haal ik gegevens op en op een andere tab laat ik deze gegevens invullen dmv vert.zoeken.

Nu is het helaas zo als ik de gegevens weer update voor de volgende week dan heb ik bij de vorige week allemaal #N/B staan.

Is er dus een mogelijkheid als een formule eenmaal iets in heeft gevuld dat het dan ook blijft staan ook als de gegevens wijzigen.
 
Beste rxr,

Om de waarden van een formule te "bevriezen", kun je kiezen voor kopiëren > Bewerken > Plakken > Speciaal > Waarden. Maar dan moet je wel weten welke gegevens in de nieuwe update niet staan.
Als je dat niet weet zul je per update een werkblad moeten maken en dan via VBA een totaalblad laten bepalen. Of zo, maar dan moeten we meer weten van je procedures en de opbouw van je bestand.
Kun je een -vrij van gevoelige info- voorbeeldbestand uploaden?

Richard
 
gebruik =FOUT() in je formule

Met vriendelijke groeten,

Oeldere
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan