Na 5 min. spelen restart de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegendemug

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2001
Na het overstappen van Intel naar AMD Athlon 64 3700+ en ASUS A8V moederbord,
heb ik het probleem dat als ik Battlefield 2 opstart ongeveer 5 min. kan spelen dat wordt het scherm zwart en de pc herstart zich.
Heb het 1 GHz DDR pc 3200 geheugen getest met memtest 9 uur laten draaien maar geen errors gevonden. Ook voor mijn ATI Radeon 9600 videokaart heb ik de nieuwsste drivers geinstalleerdt maar zonder goed resultaat
Verders draait de pc op Windows XP en na het herstarten heb ik ook de temparatuur gecheckt van de CPU maar 37 graden lijkt me wel goed?

Graag jullie hulp. vast bedankt

Ik weet niet wat het probleem is maar ik weet wel hoe je het kan oplossen,
eigenschappen van deze computer dan geavanceerd en dan bij instellingen van opstart en herstel instelling het vinkje wegdoen bij automatisch opnieuw opsarten

de jean zei:
temp al gecontroleerd ??

Verders draait de pc op Windows XP en na het herstarten heb ik ook de temparatuur gecheckt van de CPU maar 37 graden lijkt me wel goed?:(

bas9 zei:
Verders draait de pc op Windows XP en na het herstarten heb ik ook de temparatuur gecheckt van de CPU maar 37 graden lijkt me wel goed?:(
dat is idd normaal ...

Snap niet hoe het kan maar het is waar.
Heb een andere (betere) videokaart geprobeert (geleend) en nu draait BF 2 zonder problemen. Terwijl voor ik overging van Intel naar AMD zelfde kaart (oude) had en dat speelde wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan