Na ander geheugen, zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

miranda21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
hallo ik heb een vraag,mijn zusje heeft een probleem met haar computer,ik stel hier de vraag maar even want heb zelf niet zoveel verstand van computers teminste niet over deze onderwerp hihi,zei heeft een oudere computer met 1000 mhz,en zei had van de week haar geheugen kaartje er uit gehaald en er een grotere in gezet maar wou dus niet en we hebben de oude weer normaal terug gezet en niks aan de hand toch?ja wel dus hij start wel gewoon op zeg maar alles draait maar er is zwart beeld en het beeldscherm blijft op stand by,heeft iemand mischien een idee?ik hoor het graag groetjes miranda

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor computer? Moederbordtype? Wat voor en hoeveel geheugen eruit? En wat ging er in?

Om maar een paar nuttige aanvullingen te vragen

Ron

Lijkt erop dat je video signaal niet naar je monitor gaat. Zit de videokaart nog wel goed in zijn slot of zit de videokabel misschien niet los?

het is een packard bell, p3 1000 mhz,moeder bord type geen idee er zit een 512 sdr ram module kaartje in,

heb de video kaart er ook al uit gehaald en die zit zo vast al wat en heb ook een andere geprobeert maar beeld blijft zwart,kan het zijn dat er iets is door gebrand mischien ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het systeem wel verder hoort starten maar niets op je scherm ziet kan het alleen aan je videokaart of de kabel liggen volgens mij.

Wat ook kan is dat als je de PC niet uigezet hebt en de voedingskabels uit het stopkontakt gehaald, dat je ergens sluiting hebt gemaakt, tijdens het demonteren van het geheugen.

Nou ik dacht al meteen aan het ram.
Raar dat er geen reactie meer komt van Miranda.
Misschien was dat de nagel op de kop.
Dan is het misschien byebye pc?
Misschien eens proberen met een getest latje in het andere ramslot.
Ik vraag me af of de latjes wel goet vastgeklikt zitten.
Ik denk van wel anders gaat het van tuuttuuttuut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan