Na een backup zaken terugzetten gaat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik had een oude pc met Windows ME. Van alles wat op de HD stond van die pc heb ik een backup gemaakt door die HD tijdelijk aan mijn andere pc te koppelen. Vervolgens heb op die HD Windows XP gezet, en alle gekopieerde bestanden weer terug op de HD gezet.
Daar zit bijv. telebankieren van de postbank bij, waar al mijn gegevens inzitten. Ik dacht dat programma even eenvoudig terug te installeren, maar als ik op het installatie dingetje van de postbank klik geeft hij aan dat het niet geinstalleerd kan worden omdat de parameters onjuist zijn. Weet iemand raad?
mvrgr. Kanyarat.

Telebankieren met de Postbank doe je toch online?
Daar installeer je toch niets (meer) voor?

Voorheen, met Girotel, lag dat idd. anders.

Ja, ik gebruik nog steeds girotel zakelijk. Het is inmiddels opgelost door het opnieuw te installeren en bestanden te importeren. Dat heeft wel iemand voor me gedaan, maar toch weer wat geleerd;)

Ah,
Girotel zakelijk. Die heb ik (naast mijn gewone Girotel) ook.
Girotel zakelijk biedt je middels een van zijn menu's de optie om een backup te maken. Daarna, na een nieuwe installatie van Girotel Z, kun je gewoon die backup terugzetten.

Is dat bij jou zo gegaan, of is een "gewone" handmatige backup (middels de Windowsverkenner) door jou gemaakt en later door iemand anders teruggezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan