na firmware reflash werkt DVDRW niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
na firmware reflash werkt DVD - RW niet meer. Windows herkent de drive E helemaal niet meer. Ik heb een Philips DVDRW 824 met windows98se. Ik had beter niet kunnen reflashen, ik dacht dat het een update driver was die ik downloadde.
Wie helpt ??????
 
En je kunt niet meer terug naar de vorige versie ?
 
Ook niet na herstart van het systeem? Kent hij hem nog wel in het BIOS? Je kan proberen om hem opnieuw te flashen en dan goed de instructies volgen. Anders ben ik bang dat je hem naar een ver land geholpen hebt. (naar de filistijnen bijvoorbeeld):confused:
 
ook niet na herstart. Hoe kan ik hem in BIOS herkennen. Ik kan wel in BIOS komen, maar waar moet ik dan kijken ???/
 
Ik weet het niet uit mijn hoofd hoe het heet. Er zou een scherm moeten zijn die weergeeft wat er in je pc zit. Zoals harde schijven, cd rom en/of dvd en diskettestations.
 
Geplaatst door Metalhead
Ik weet het niet uit mijn hoofd hoe het heet. Er zou een scherm moeten zijn die weergeeft wat er in je pc zit. Zoals harde schijven, cd rom en/of dvd en diskettestations.

Everest Home Edition hij waarschijnlijk.

Maar je zou kunnen kijken bij Start/configuratiescherm tabblad Hardware/apparaatbeheer.

Daar zou ie dan moeten staan onder DVD/CD-roms.
Staat nu misschien een uitroepteken bij.
 
Laatst bewerkt:
nee hij wordt niet herkend in apparaatbeheer en ook niet bij everesthome-edition / aida32. Ik denk dat het goed mis is. Kan een apparaat opnieuw geflashd worden via software ????
 
Je kan proberen om de nieuwste en de juiste firmware te downloaden en te gebruiken.
 
met die nieuwste firmware op de site van Philips is ie juist stuk gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan