Na format opstarten sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Hoi,

gister alles van de pc gehaald, meeste staat er nu weer nieuw op maar het opstarten duurt nu ongeveer 3 minuten. Volgens mij heb ik geen gekke dingen op de pc staan dus ik zou niet weten waar het van komt. Misschien iemand anders??

Heb je al Defragmenteren in Veiligemodes? probeer eens

Laatst bewerkt:
Dan zal er toch een Proces zijn wat zijn tijd nodig heeft!ga eens naar "start"typ daar "msconfig" en in het Tabblad opstarten alles uitschakelen,en dan èèn voor èèn weer inschakelen om erachter te komen welk programma het opstarten vertraagd!

Nog een virusscanner,Firewall geinstalleerd deze willen ook wel eens vertragen!

Dan zal er toch een Proces zijn wat zijn tijd nodig heeft!ga eens naar "start"typ daar "msconfig" en in het Tabblad opstarten alles uitschakelen,en dan èèn voor èèn weer inschakelen om erachter te komen welk programma het opstarten vertraagd!

Nog een virusscanner,Firewall geinstalleerd deze willen ook wel eens vertragen!

AVG staat erop. Bij opstarten heb ik de meeste vinkjes al uitgezet. Hij start nu alleen NvCPL, nwiz, NVMCTray en AVG op.

Je hebt geformateerd en misschien ook de schijven gepationeerd!iets vertraagd de boel!
Zou in eerste instantie eens virusscanner verwijderen!
Installatie kan natuurlijk ook niet geheel goed zijn verlopen,dan gewoon nog een keertje doen en meteen de schijven even pationeren!

Sorry.....:o mijn fout ..oeps.Zal het effe aanpassen

Defragmenteren

Oké, avg is eraf. Zal zo eens defragmenteren. Hoe ging dat ook alweer, in veilige modus opstarten?

Na een format, en een nieuwe install, zul je ook alle drivers voor het moederbord, en eventuele andere devices erop moeten zetten, het OS zoekt zich denkelijk een ongeluk, vandaar de stroperigheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan