na formateren leest mijn laptop mijn sd kaart niet meer wel usb sticks

Status
Niet open voor verdere reacties.

haciosman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2011
Goeden middag,

Gisteren is de laptop van mijn zoon geformateerd maar hij leest nu de sd kaart niet meer.
Hij leest wel usb sticks.

Ik heb op internet gezocht naar de driver maar helaas kon ik deze niet vinden.
Het betreft een lg lm70 express lm70 - pmxh1

Kan iemand mij hiermee helpen aub.

Alvast dank.
Mvg Osman

Laatst bewerkt:
Beste Frank,

Daar ben ik geweest maar staat geen driver sd kaart of zo bij weet jij toevallig welke ik moet hebben?

Mvg Osman

In die lijst staat dus de driver voor je cardreader.(lijst is srollbaar)
Wel even je juiste OS kiezen.

FRank hij doet het kerel thanx,
Heb ik nog een vraag wellicht kan jij deze ook beantwoorden hetzelfde geld voor de laptop voor mijn zoontje dit betreft een LG lm70

Fijn dat de eerste werkt.

Wat betreft de lg ben ik aan het zoeken.Op site van LG krijg ik nog geen hit met lm70

dank je man ik ben ook lang bezig geweest maar kon ook niets vinden alleen voor lm65 en lm75 zag ik iets maar geen cardreader

ik ga ff kijken achter de lm70 staat alleen express en onder de laptop staat lm70 pmxh1

Daar zat ik ookal mee....
Ben nog aan het rondsnuffelen.Wat betreft die pmxh1 daar krijg ik ook al niet veel meldingen op.

ik snuf nog ff verder

Moet dadelijk ook nog eens weg.dus kan wat later worden

is oke man ik ben ook aan het kijken als je wat hebt laat het ff weten aub.

Dat is wel de bedoeling van dit progje ja...

Ik heb verder nog niets kunnen vinden aan de hand van deze gegevens.
Windows geeft er zelf ook geen drivers voor?
Wat je zou kunnen proberen of er in de lm serie zoals eerder gelinkt of er een type tussen staat waar drivers gegeven worden.Vaak is zo dat een serie(lm70 in dit geval)zelfde hardware en drivers gebruikt voor extra opties.

ik ben na jou ook verder gaan zoeken maar te vergeefs.

Ik heb wel ff gekeken op die eerdere link maar wist niet zeker wat ik moest downloaden en wilde het aan jou vragen ik heb gekozen lm70 pxmt (deze komt in de buurt )

Ja maar op type lm70 pxmt wordt geen cardreader driver gegeven.Dus zal je even alle lm's af moeten gaan.Nee heb je....
Heeft dat progje nog wat opgelevert?
Of via apparaatbeheer windows zelf laten zoeken??

Grrr;zo'n hekel aan he die matige ondersteuning.

erg bedankt man dat je me helpt ik zal ze ff allemaal afgaan kom zo bij je terug.
Bij die programma kon hij hem wel vinden maar moest 29,99 $ betalen.
ALs het niet lukt koop ik een usb en zet alles van de sd kaart via een andere comp op die usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan