na formateren nog maar 250mb over:'(

Status
Niet open voor verdere reacties.

easterbunny

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
hallo helpers,
ik wou chrome os effe uitproberen dus op een usb stickie gezet (4gb) helemaal gelukt maar toen ik het er weer af wou halen zei windows dat ik hem eerst moest formateren vanwege corrupt bestand. dat heb ik gedaan maar nu heb ik nog maar 250 mb over:'(
hoe zorg ik dat er weer 4gb ruimte is?

steek de usb stick er eens in en ga naar start -> type in: computerbeheer -> klik -> linkermenu, schijfbeheer.

kijk of de usb daar tussen staat en als je er met je rechtermuis op klikt of er formatteer opties zijn. als je naar beneden scrollt kan je ongeveer zien hoe de schijf is opgedeeld

rechtermuis op elk deel en voor verwijderen gaan, alle 3 verwijderen en dan krijg je 1 grote ongebruikte ruimte, rechtermuis daarop en klikken op nieuw .. volume.

1 deel kon ik tenminste verwijderen nu heb ik 1 deel heet: new volume 250mb
en 1: 3,5gb unallocated
kan allebij niet verwijderen...

Door die 2 eerst weer "toe te wijzen" en te formatteren, dat doe je ook met die 1e en daarna verander je de volgorde van verwidjeren, dan eerst de 2 verwijderen die je nu niet kunt verwijderen.

als ik met linker klik kan ik helemaal niks:P dus dat zijn de opties met rechtermuisknop

Maak dan eerst die 1e partitie weer in orde : toewijzen en daarna formatteren.

Die eerste, zorg er nu voor dat die met de rechter muisknop weer gebruikt kan worden (zie bericht dat om 19.49 uur is gepost).

het is gelukt had gewoon niet goed gekeken, ik probeerde elke deel met rechtermuisknop te verwijderen maar moest op h klikken en die helemaal verwijderen. dankjewel allemaal:) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan