na formatteren geen draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike Dekker

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
hallo ik heb net mijn computer geformatteerd fujitsu siemens amilo l1300. alleen ik was de drivers kwijt en heb de cd-roms met drivers ook niet! Ik heb ze via fujitsu siemens kunnen herstellen behalve draadloos netwerk die doet het niet op de site zelfs niet als ik de chipsets eerst heb gedaan en daarna wlan zelf. hij toont bij apparaatbeheer een geel vraagteken met netwerk controller???! lan doet het wel want die deed het wel via fujitsu siemens! wat moet ik nu doen ik weet het zelf nu echt niet meer

kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!

mvg Mike

Laatst bewerkt:
donload dan eens www.Symplisit.com Driver Magic.
draai dat programmatje,,en noteer wat hij aangeeft.
Hij zet het er Niet op.
Als aller genoteerd heb,kun je het weer verwijderen.

Toch wel de juiste drivers voor het juiste os gekozen? Vista drivers werken niet voor xp, enz.

ik heb dat programma gebruikt en ik mis nog 7 drivers welke precies ik zoeken moet weet ik niet:( ik snap er zelf niet zoveel van waar kan ik dat zien hoe die heet of waar moet ik opletten?

Klik de laatste zeven eens aan.
Merk dat mijn licentie is verlopen.

ik heb eindelijk de naam gevonden van mijn netwerkkaart
Netwerkkaart : ISL3886 [Prism Javelin/Prism Xbow] wat moet ik daarnu mee doen?

productiecijfer maar alle drivers denken het behalve wlan, chipset en buscontroller wat nu??

Hoi !

Naar de Fujitsu-Siemens-site, je typenr. intrommelen, het juiste OS aanvinken, beginnen met de chipset-drivers te downloaden en te installeren, daarna de rest, net zolang totdat alle vraagtekens in taakbeheer verdwenen zijn.

Mocht je 'n verkeerde driver downloaden: maakt niet uit, die installeert toch niet !

Greetz,

Harry.

ik heb het geprobeerd om eerst chipset-drivers te doen en daarna de rest! hij doet het nog steeds niet dus wat moet ik nu doen??:( er staat nog steeds een vraagteken bij netwerkcontroller!

help aub ik weet het niet meer

wil je aub:o iets duidelijker zijn waar je het hebt gevonden en hoe ik het aan moeten pakken zitten de chipset-drivers er ook bij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan