Na formatteren loopt PC soms spontaan vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Battes

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2010
Berichten
9
Hallo,

Onlangs heb ik mijn PC met Windows XP (SP2) geformatteerd, stond een hoop troep op. Toen de broodnodige programmaatjes er weer op gezet (Adobe Flash, Firefox, Azureus, Ad-Aware, AVG etc.). Sindsdien loopt mijn PC soms spontaan vast, met de melding dat hij in een oneindige lus is blijven hangen en dat de fysieke geheugendump voorbereid wordt. Eerder had hij dat altijd toen ik Flash filmpjes op internet afspeelde, toen heb ik de drivers van m'n videokaart weer up-to-date gemaakt en dat probleem was toen verholpen. Echter, soms loopt hij nog steeds vast. Dan blijft ie hangen, speelt eventuele muziek nog wel af, maar dat loopt dan ook vast (blijft hangen, je kent het wel) en dat sluit het systeem zichzelf af. Dit is zeer irritant. Weet iemand wat de reden kan zijn? Heb alle Windows Updates al uitgevoerd en volgens mij zijn ook de drivers allemaal up-to-date. Het is pas sinds het formatteren gebeurd, eerder werkte mijn PC prima. Dat was soms wel traag maar dat kwam vooral omdat er zoveel troep op stond volgens mij.

Alvast bedankt!
 
Heb je na het formatteren en de installatie van Windows ook de moederborddrivers / chipsetdrivers geïnstalleerd?
 
Ja, heb alles wat op de CD's stond bij aanschaf van mijn computer (dus ook die van mijn MSI moederbord) geinstalleerd.
 
Apparaatbeheer vertoont geen uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan