Na formatteren pc, problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NSS

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6
Hallo,

Ik heb gisteren een 2e hands packard bell idesign 6770 (Link met productinfo) overgekocht van iemand. Ik kreeg er verder geen drivers bij, maar ik probeerde eerst met een andere harde schijf de gewone xp home edition uit op de pc.
Deze werkte niet, hij liep vast nadat het beeld met het xp icon voorbij was.
Nu heb ik de eerste harde schijf weer in de pc gedaan (waar de oude software op stond) maar hier bijna hetzelfde probleem terwijl hij met deze harde schijf eerst goed functioneerde, hij komt nu alleen zover dat je het windows geluid hoort als je de pc opstart.

Wat is het probleem hier?

Groeten,

Niels
 
laat de schijf is decteren door de bios en dan op nieuw pc starten.
kijk ook goed dat de kabel niet verkeerd om zit.
 
Een geinstalleerde versie windows xp kan NIET zomaar op een andeer harware configuratie ghaan werken.
Dan loopt de boel niet meer.

Waarom je orriginele harddisk nu niet meer wil starten is mij onduidelijk.
Overweeg een verse her-installatie.
Dan ben je de rommel van de vorige eigenaar ook kwijt.
 
Overweeg een verse her-installatie.
Dan ben je de rommel van de vorige eigenaar ook kwijt.
Als je hier mee de recovery mogelijkheid,die Packard Bell heeft,bedoelt,OK.

Maar een "originele" XP installatie cd gebruiken,gaat niet zomaar!
Hier moet je zeer voorzichtig mee zijn,de A-merken,waaronder Packard Bell,hebben de installatie bestanden veelal op een verborgen partitie staan.
Je kunt daarom niet zomaar aan de gang met een nieuwe installatie.

Kijk in de handleiding naar het volgende "Waar is de Windows XP installatie-cd?"
Situation

Sommige klanten vragen waar hun Windows XP-cd is.
Solution

Met het Herstelprogramma van Packard Bell kunt u de computer terugzetten naar zijn oorspronkelijke staat waar in u het hebt gekregen. Tegelijkertijd biedt het u de mogelijkheid om de huidige configuratie en persoonlijke gegevens te behouden. Dit herstelproces vereist geen cd en duurt slechts ongeveer 10 minuten. U kunt dit proces starten door te klikken op <F11> tijdens het opstarten, of door te klikken op het pictogram in SmartRestore dat van toepassing is. Raadpleeg het hoofdstuk over Herstel in uw Gebruiksaanwijzing.

Je kunt dus de "rommel" van de vorige eigenaar ook op deze wijze kwijtraken ;)

Greetz
 
Welkom bij Helmpij.nl

Vraag verplaatst naar geschiktere sektie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan