na formeren, geen kabelinternet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Alles geformateerd en nu het volgende probleem: Ik heb zojuist winMe geinstalleerd, goed gegaan, maar nu kan ik niet meer op de kabel.
Wat kan ik doen om dit weer mogelijk te maken ?
Ik heb @home. Ded gevens zoals computernaam, domein e.d. heb ik nog en al ingevuld bij systeem, configuratie, netwerk TCP/IP

software mischien

hoy ik heb pas geformateerd windows 98 sec edit

om weer op internet te komen,moest ik via de chello instalatie cd rom, software op pc zetten, om het internetten weer mogelijk te maken.

zal bij jou ook wel zo moeten denk ik .

groetjes

Hoeft ook niet.

Wat voor een ipadres heb je nu gekregen? (als het 169.254.x.x is is het mis) zodra het begint met 217 of 213 is het goed

Geplaatst door m@rio
Hoeft ook niet.

Wat voor een ipadres heb je nu gekregen? (als het 169.254.x.x is is het mis) zodra het begint met 217 of 213 is het goed

Ik krijg nog helemaal geen IP adres......ik denk dat ik eerst de netwerkkaart moet installeren omdat hij een aantal fouten constateert in conf-systeen-appbeheer
en dan bij netwerk.
Ik neem aan dat het om de ethernetkaart moet gaan, en als ik die eenmaal in mijn configuratie heb zitten kom ik er wel uit. Maar daar zit nu net het beruchte addertje. Ik weet niet hoe ik die geinstalleerd krijg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan