na inloggen direct weer uitloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SMC - FM

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
147
hallo helpmij'ers,

ik heb (voor de zoveelste keer) weer een probleem :eek:,
nadat ik mijn laptop (toshiba satillite L10-144) opstart (dualboot win vista ultimate & XP mediacenter) in XP mediacenter en dan wil inloggen dan logt hij direct weer uit ook in de veilige modes en met de administrator :(:shocked: dit is uiterst vervelend :D

Iemand een oplossing/reactie ?? graag hier posten ;)

SMC - FM
 
Ik heb dit probleem ook op mijn windows xp gehad. Ik kon ook niet meer goed inloggen hij logde meteen weer uit. Ik heb toen me hele c schijf geformateerd!!!

Toen werkte hij weer. (nu heb ik windows 2000)
 
nou er schiet me net weer iets te binnen ik kreeg eerst met het opstarten foutmeldingen dat sommige entrypoints niet waren gevonden in het ntdll.dll en msvcrt.dll toen heb ik deze vervangen door een gedownloadde versie, toen zei windows dat die niet die versies herkende en graag de "oude versies" wilden terug plaatsen m.b.v. de cd, dit heb ik toen gedaan
 
Het probleem bij mij was dat ik iets had gedownload en geïnstalleerd. En daar zat een een of ander virus bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanaf een site waar je msn kan. Dat was een virus en had al mijn systeembestanden beschadigd. En toen ik inlogde logde hij me ook weer uit. Is al weer opgelost.

veel succes:thumb:
 
dat d8 ik dus ook :shocked:
maarja ik heb et maar opnieuw geïnstalleerd :thumb:
al mijn bestanden kwijt maar dr stond toch niks belangrijks tusse (back-ups maken doet wonderen !!!):D

SMC - FM
 
ik heb nu ook formatteerd, ik had geen belngrijke bestanden, ik moet dan alleen belangrijke drivers installeren en klaar is kees. want alle bestanden op server :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan