Na instal sp2 doet internet raar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Berichten
296
Hallo wie kan mij verder helpen?

Ik heb een P4 2.66mhz 512mb xp-home na installatie doet mijn internet raar.
Ik gebruik internet van zonnet family met usb modem.
Als ik met mijn outlook mijn post wil ophalen dan blijft deze steeds hangen op de pop3 van zonnet, ik heb meerdere accounts de andere worden wel binnen gehaald? Maar ook als ik een website wil openen dan duurd het ontzetten lang bv de site van zonnet zelf de enen moment vind hij hem meteen en op een ander momet duurd het bijna 5 minuten.
Ik ben naar een eerdere herstelpunt gegaan toen sp2 er nog niet opzat. Ik heb spybot en ad-aware en ccleaner gedraaied maar het helpt niet. Firewall uitgezet en norton 2003 uitgezet helpt niet alles weer terug aangezet.

Internet blijft traag wie weet raad??
 
kijk eens in "over" of about van de IE staat daar sp2 nog ??
 
Geplaatst door egkok
kijk eens in "over" of about van de IE staat daar sp2 nog ??

Ik weet niet precies wat je bedoeld ik neem aan in de internet exploder waar precies?
 
In IE bij help en dan info >> dus niet "over"
 
Ik kan het nu niet controleren want het is bij een pc van een collega. Maar als daar sp2 bijstaat wat moet ik dan doen?

Hoe kan men het beste sp2 weer verwijderen via configuratie en software of een eerder herstelpunt kiezen?
 
die moet er dan af volgens een ingewikkelde toestand, kijk eerst maar even. Heb je wel de originele winxp cdrom?
 
Geplaatst door rooy29

Hoe kan men het beste sp2 weer verwijderen via configuratie en software of een eerder herstelpunt kiezen?

beide manieren werken goed om sp2 weer te verwijderen.
 
De herstelconsole gebruiken
Als u Windows XP SP2 niet op een van de voorgaande manieren kunt verwijderen, gaat u als volgt te werk: 1. Plaats de Windows XP-opstartdiskette in het diskettestation of plaats de Windows XP-cd-rom in het cd-rom- of dvd-rom-station en start de computer opnieuw op. Wanneer het volgende bericht wordt weergegeven, drukt u op een toets om de computer op te starten vanaf de Windows XP-cd:
Druk op een willekeurige toets om vanaf de cd op te starten.
Opmerking De computer moet zodanig zijn geconfigureerd dat deze wordt opgestart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station. Voor meer informatie over de wijze waarop u de computer configureert om te worden opgestart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station, raadpleegt u de documentatie bij de computer of neemt u contact op met de fabrikant van de computer.
2. Wanneer het volgende bericht wordt weergegeven, drukt u op R om de herstelconsole te starten:
Welkom bij Setup
3. Selecteer uw Windows XP-installatie. Deze installatie is gewoonlijk C:\Windows.
4. Typ een beheerderswachtwoord wanneer daarom wordt gevraagd. Als u geen beheerderswachtwoord hebt, drukt u op ENTER.
5. Typ cd $ntservicepackuninstall$\spuninst bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.
6. Waarschuwing Nadat u deze stap hebt uitgevoerd, kunt u het verwijderingsproces niet meer stoppen.

Typ batch spuninst.txt bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.
7. Nadat het service pack is verwijderd, typt u exit en drukt u op ENTER.
8. Start de computer opnieuw op.

Belangrijk Waneer de computer opnieuw wordt opgestart, wordt Windows Verkenner (Explorer.exe) niet uitgevoerd. U moet de volgende stappen uitvoeren: a. Druk op CTRL+ALT+DEL om Taakbeheer te starten.
b. Open het tabblad Toepassingen en klik op Nieuwe taak.
c. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
d. Klik op de volgende registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\RpcSs
e. Klik met de rechtermuisknop op ObjectName, klik op Wijzigen en typ LocalSystem in het vak Waardegegevens.
f. Start de computer opnieuw op.

9. Gebruik een van de bovenstaande methoden om Windows XP SP2 van de computer te verwijderen.
Als u meer informatie wilt over het installeren en gebruiken van de herstelconsole, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
307654 Procedure: De herstelconsole installeren en gebruiken in Windows XP
 
Geplaatst door egkok
die moet er dan af volgens een ingewikkelde toestand, kijk eerst maar even. Heb je wel de originele winxp cdrom?

Ze heeft een restore cd soort backup-cd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan