Na installatie, geen internet verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

G-UNIT

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2005
Goeiendag, ik heb gister me computer opgehaald die een nieuwe installatie heeft gehad. Nou drukte ik vandaag me computer aan maar kwam er achter dat ik geen internet verbinding had, ik maak gebruik van een Linksys router Wireless G WRT54G, maar het draadloze verbinding met de 3 laptops in het huis werken nog wel goed.. maar voor de computer gebruik ik geen draadloze verbinding maar gewoon via een kabel maar het werkt niet me verbinding, kan iemand me helpen dit probleem optelossen?

met vriendelijke groet,
Erik

waarschijnlijk hebben ze de driver er niet bij op geinstallerd van je netwerkkaart dus deze zal niet werken

heb je het bij een computerwinkel laten doen?
Dan horen ze een computer weer werkend (dus ook met internet) af te leveren..
Ik zou terug gaan naar de winkel en ze het daar laten doen en dan eind van de dag kun je hem weer ophalen.. het is hun fout.!

Waarschijnlijk moet je de drivers van je netwerkkaart, een kaartje wat zorgt dat jij verbinding kan krijgen, nog installeren. Bijna iedereen gebruikt voor een verbinding die bedraad verloopt de netwerkkaart die op het moederbord zit. Deze drivers hiervoor kan je vinden op de site van de maker van je moederbord.
Hoe je achter de naam komt lees je in deze handleiding

Of je hebt problemen met het IP-aders wat je niet krijgt.

waarschijnlijk hebben ze de driver er niet bij op geinstallerd van je netwerkkaart dus deze zal niet werken

heb je het bij een computerwinkel laten doen?
Dan horen ze een computer weer werkend (dus ook met internet) af te leveren..
Ik zou terug gaan naar de winkel en ze het daar laten doen en dan eind van de dag kun je hem weer ophalen.. het is hun fout.!

Ja, bij een winkel.. maar dat lijkt me sterk dat de Drivers niet geinstalleerd zullen zijn, aangezien dat wel op de flyer stond (inc. updates van alle drivers)

probeer eens in te loggen op je router, als dat wel lukt is je netwerkkaart ok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan