Ik heb mijn asus gt240 vervangen voor een asus gtx 570 videokaart. Na het uitwisselen en de drivers te hebben ge�nstalleerd werkt mijn geluidskaart (pci slot) (m-audio audiophile 2496) niet meer. Wanneer ik mijn oude kaart weer terug installeer werkt hij weer wel.
Dan heb ik error code 10 in apparaatbeheer. En herkend niet eens dat het een geluidskaart is.
Onboard geluid uit gezet in bios.
Nu hou ik error code 12 (geen vrije bronnen) over bij apparaat beheer bij mijn audiophile. Maar herkend hem dus wel.
Na installatie van de gtx 570 krijg ik wel 4x hdmi audio erbij in mijn apparaatbeheer. Deze uitschakelen of ongedaan maken heeft ook niks opgeleverd. Deze komen na restarten gewoon terug.
Verder heb ik al zo veel mogelijk uit staan van wat ik niet gebruik in me bios. Herinstallatie van mijn geluidskaart (audiophile) werkt ook niet.
Ik draai windows 7 64bit. En mijn moederbord is een asus m4a89td-pro/usb3
Ik denk zelf dat de gtx570 al mijn pci sloten wegsnoept ofzo...
Hoe los ik dit op! Alvast hartelijk dank voor de hulp.
Dan heb ik error code 10 in apparaatbeheer. En herkend niet eens dat het een geluidskaart is.
Onboard geluid uit gezet in bios.
Nu hou ik error code 12 (geen vrije bronnen) over bij apparaat beheer bij mijn audiophile. Maar herkend hem dus wel.
Na installatie van de gtx 570 krijg ik wel 4x hdmi audio erbij in mijn apparaatbeheer. Deze uitschakelen of ongedaan maken heeft ook niks opgeleverd. Deze komen na restarten gewoon terug.
Verder heb ik al zo veel mogelijk uit staan van wat ik niet gebruik in me bios. Herinstallatie van mijn geluidskaart (audiophile) werkt ook niet.
Ik draai windows 7 64bit. En mijn moederbord is een asus m4a89td-pro/usb3
Ik denk zelf dat de gtx570 al mijn pci sloten wegsnoept ofzo...
Hoe los ik dit op! Alvast hartelijk dank voor de hulp.
Laatst bewerkt: