na installatie nieuwe router wordt alles steeds trager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk al 1 probleem minder dan. Had je op alle 3 de pc's Norton 360 draaien? Heb je het trage browsing fenomeen nu ook nog op de 2 andere computers? Waar ik eventueel ook nog aan dacht (alhoewel dit de speedtesten een beetje tegenspreekt) dat er andere draadloze netwerken in jouw buurt gebruik maken van hetzelfde kanaal. Tot slot; is er een invloed als de iPAD volledig wordt uitgeschakeld?

norton draait inderdaad op alle 3 de pc's, ook weer op deze. tot nu toe gaat het goed. er zitten nogal wat wifi aansluitingen hier in de buurt, echter is dit nooit een probleem geweest. deze router zit op dezelfde bandbreedte als de oude.
overigens zou dit dan toch alleen op mijn wifi merkbaar moeten zijn en niet op de bekabelde pc's of vergis ik me daarin? de ipad helemaal uitschakelen heb ik nog niet geprobeerd, maar wederom heeft de wifi dan invloed op bekabeld(of andersom)?

@mikesnack
een terechte opmerking maar uiteindelijk zijn uw bekabelde pc's wel op de Sitecom aangesloten. Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee meer heb in welke richting we moeten zoeken. Ik heb op een ander forum wel eens gelezen dat van zodra die persoon zijn iPAD activeerde zijn wireless netwerk om één of andere reden compleet door de knieën ging.

ik denk dat ik het probleem heb gevonden. het komt niet van de router maar het is een conflict tussen norton confidential en google chrome.
ik heb chrome gedeinstalleerd en ie erop gezet, waarbij het openen van sites en de browser weer als de gesmeerde bliksem gaat.

echter heb ik dan weer een ander probleempje, namelijk dat ik op youtube niks te zien krijg.

chrome er weer op gezet en de instellingen van norton gewijzigd met betrekking tot confidential.

werkt nu prima en hopelijk blijft dit zo.

ik zal het op de andere pc's ook proberen en laat het dan weten.

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan