Na installatie office 2000.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Gebruik XP en Outlook Express.
Ik heb opnieuw Office 2000 geïnstalleerd en krijg nu telkens een berichtje dat ik outlook express zou moeten opstarten.

Bij een vorige Office installatie had ik hetzelfde probleem en kreg toen de correcte "hint".

Iemand een idee hoe Outlook moet uitschakelen?

Sorry, foutje in mijn tekst: het moest zijn hoe kan ik het berichtje van Outlook uitschakelen, vermits ik met Outlook Express werk.

Als ik het goed begrijp wil je Outlook Express blijven gebruiken. Ga naar Start > configuratiescherm > software en kies om Office te verwijderen. Je krijgt als het goed is de mogelijkheid om bepaalde onderdelen van Office te verwijderen. Kies dat je Outlook laat verwijderen.

Laatst bewerkt:
Bedankt.
Heb dus gekozen voor configuratiescherm/ software/office wijzigen/geklikt op Outlook en uitvoeren.
Is er een manier om uit te vissen of Outlook nu verwijderd is, of moet ik wachten en vaststellen dat het "berichtje" niet meer wordt aangemeld en het probleem is opgelost ?

Je kan even kijken bij Start > alle programma's of daar nog een koppeling naar Outlook staat.

En werkt die koppeling nog dan? Zo ja dan heb je het niet goed laten wijzigen.

Als ik op Outook klik krijg ik het volgende:
"Oulook 2000 opstartinstellingen" (om Outlook te configureren).

Ik doe niets en sluit af en krijg: "Outlook is niet volledig geconfigureerd op deze computer".

Ik heb dus blijkbaar niets verwijderd in sofware. Ik heb daar wel op "wijzigen" geklikt en niet op "verwijderen"(verwijderen klikte ik gisteren). Indien ik op verwijderen klik wordt Office compleet verwijderd.

Ik heb zelf geen Office 2000, maar normaal kun je met verwijderen aangeven welke onderdelen je wilt verwijderen.

Geprobeerd: klik ik op "verwijderen" dan wordt mij onmiddellijk gevraagd of ik zeker ben of ik office wil verwijderen...

Probleem lijkt opgelost...voor de tweede keer...
Bedankt.

PS Had op het forum al gezocht naar deze (mijn) vorige vraag in verband met dat onderwerp, maar zonder resultaat.
Waarschijnlijk vind ik, sinds de nieuwe schermen nog niet de correcte weg om uit te zoeken welke vraagposten ik, onder mijn naam, al op het forum heb gezet.

gewoon klikken op je eigen naam en druk op meer berichten zoeken van ........

Mooi dat het weer ok is..:thumb:

gewoon klikken op je eigen naam en druk op meer berichten zoeken van ........
Of op je naam klikken om je profiel te zien en dan bij statistieken je gestarte vragen opzoeken.

Mooi dat het opgelost is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan