Na installatie SP2 geen email meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil best een e-mail voor je versturen, maar als iedereen dit gaat doen gaat denkelijk ledenservice hcc over zijn nek. En je laten bellen heb je toch een telefoonnr. voor nodig. Zou dit niet zo maar vrij geven hier. Dan krijg je ook nog diverse telefoontjes van anderen die je op deze manier weer verder willen helpen. Kun je bij iemand anders zelf niet een mail versturen?

bedankt

Hoi, Dan bel ik maandag wel. Een heel weekend zonder email is wel heel vervelend. Mijn telefoonnummer hebben ze in de klantgegevens staan. Dat hoef ik niet door te geven. Ik vind dit een heel vreemd probleem. Ik geloof ook niet dat er een storing is, want die komen volgens mij direkt op de site te staan.

Gr. Marjolein

wat je een keer kan proberen is je email account eruit gooien( verwijderen) en alles een keer opnieuw instellen...
Heeft bij mij al een paar keer geholpen...

succes

Rob

hele rare fout

Dit is wel een heel raar probleem! Vannacht kon ik ineens wel email ontvangen, maar ik kan nu nog steeds geen email versturen. Nou ja de helft werkt weer gelukkig.

Ik heb het hele account eruit gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar ik denk toch dat het probleem ook bij HCC net zit.

Groetjes, Marjolein

localhost

Hoi,

Dit is wel heel vreemd. Nu heb ik ipv smtp weer localhost ingevoerd en nu kan ik dus ook weer emails verzenden. Misschien moet ik m'n pc eens opsturen naar de X-files :-).

Bedankt allemaal! Marjolein

graag gedaan Marjolein
haha je kunt je pc ook laten instralen door Jomanda:D
maar toch goed dat het weer oke is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan