Na installatie van xp geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hallo,
een tijdje geleden heb ik alles van mijn pc gegooit en windows xp home idition opnieuw geinstaleerd sinsdien heb ik geen geluid meer. Als ik bij apparaatbeheer kijk staat bij besturing voor geluid en spelletjes voor C-media AC97 Audio Device een geel bollejtes met daar een zwart uitroep teken in. Ik heb al eens geprobeerd te verwijdere en op nieuw te installeren maar het probleem doet zich nog steeds voor. Nu zelf ken ik alleen maar de basis van de pc dus al iemand mij zou kunnnen helpen. Nu ik weet nie wat voor informatie jullie daar allemaal voor nodig hebben ma dan vraagt ge het maar.

xxx
Ellen

Ik heb de Driver cd al proberen te installerern opnieuw ma da verandert niks aan de situatie er blijft nog altijd da uitroep teken staan

geluid werkt niet meer.

Hallo.

eerst bij deze computer en dan hardware en daar eest instalatie ongedaan maken en dan de pc opnieuw opstarten.
Daqn zegt hij dat hij nieuwe hardware gevondeb heeft en dan moet je de drivers van je geluids kaart installeren en dan moet het werken.
Nou we horen het wel.

Groeten Cees.

Installeer eerst de chipsetdivers en reboot, daarna de audiodriver en reboot opnieuw, ze staan ook op de cd van het moederbord.

Ik ondertussen geluid na wat dingen installeren van de moederbord cd was het opgelost ik had het nogthans eerder al eens geprobeerd ma toen lukt het nie nu wel mercie voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan