Na installatie Win XP een aantal problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Windows XP kun je geen taalpakket downloaden bij Microsoft.( ja,ondersteunde talen voor de toetsenbordindeling) Alleen bedrijven kunnen taalpakketten v.h. OS kopen.
TS bedoeld waarschijnlijk dat hij Nederlands heeft aangegeven tijdens installatie bij "Landinstellingen" dat heeft niets met de taal v.h. OS te maken.

Kijk, aan deze reactie heb ik wat:thumb: Vandaar dus ook dat die andere pc bij m'n vader in het engels is. Maar eigenlijk had ik het al kunnen weten, ik zat er ook al aan te denken of het misschien gewoon een engelse cd was en dus nederlands niet beschikbaar.

Maar taal pakket downloaden is dus niet mogelijk? Of wel? En hoe pak ik dat met alle drivers nou aan?

Die reactie had je vannacht al gehad hoor................

Ohja... oké. Ik heb zojuist SP2 geïnstalleerd en ben nu SP3 aan het installeren, maar daarna wil ik dus de chipset driver downloaden en installeren op de website van Intel (de fabrikant) en daarna de rest, maar waar vind ik het typenummer van mijn pc?

Heb je een merk-pc, zoals b.c. HP, Acer, Packard bell, Medion, Compaq etc., geef dan merk en type van de pc.

Heb je een samengestelde pc, geef dan merk en type van je moederbord, staat op je moederbord zelf

Merk is denk ik Maxdata, kan dat kloppen? Maar intel kan er niks over vinden. En hoe ga ik alles precies installeren zonder internet?

En ook heb ik nog steeds dat als ik de pc opstart er op het begin staat: Please select the operating system you want to start, en daar werken de pijltjes toetsen niet, dus kan ik niks selecteren en start hij na 30 seconden automatisch op.

En ik krijg nu ook na het opstarten: Error the parameter is incorrect.

Laatst bewerkt:
Of Maxdata kan kloppen weet ik vanaf hier niet, jij hebt de pc voor je....
Kijk eens op het moederbord zelf wat daar staat.

En, als je bij het opstarten moet kiezen welke Windows wil gebruiken, heb je dus de installatie niet goed gedaan en je harddisk niet geformatteerd. Er staan nu dus meerdere xp versie's op je pc

Op het moederbord staat Intel, op de voorkant van mij pc ook, daar staat Intel Inside, maar ook MAXDATA, net als op de zijkanten.

Dit is mijn pc.

Laatst bewerkt:
' Intel(R) Extreme Graphics Driver for Windows 2000/XP Driver V6.13.01.3485 WHQL ' Heb ik geïnstalleerd, 1920x1080 is nu mogelijk, maar nu is mijn beeld niet 1920x1080 maar zitten er aan beide kanten zwarte randen.

Ik weet niet wat ik met ' Intel(R) Network Adapter Software Version 8.0 for Win2k/WinXP' moet, want in die geïnstalleerde mappen zie ik alleen maar PROUnstl en dingen waar ik niets mee kan en de 'SoundMAX Audio Driver version 5.12.01.3538 WHQL-Complete audio driver package. ' of de 'SoundMAX Audio Driver version 5.12.01.3538 WHQL ' doen het ook niet.

Vraag is opgelost! Ik heb alle drivers handmatig geìnstalleerd en alles werkt nu correct, alleen de taal van Windows is nog engels, maar dat maakt verder niet zo veel uit. Nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie hulp!!!:thumb:

Bedankt:
markraats85
mrmusic
Dropsleutel
Mik Zjegger
Flexo
Lita112
JeronimoDeCoole

Wow best veel mensen hebben mij geholpen!:shocked::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug