na installatie zonealarm problemen met computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemiddag allemaal,

Ik heb van de week zonealarm (gratis) geiinstalleerd en nu heb ik daarna meer problemen met mn compu dan anders. Ik bedoel vastlopers enzo en hij is ook langzamer. Ook zonder internet. Is dit een bekend probleem of heb ik iets fout gedaan?

groetjes
debby
 
hoi,

ik heb een P2 350 en heb zonealarm vervangen door kerio, ook gratis.Nu start ie veel sneller op.
Misschien gebruikt ZA meer van de bronnen en is je systeem te licht.Wat zijn je specs ?

greetz

jean
 
Geplaatst door de jean
hoi,

ik heb een P2 350 en heb zonealarm vervangen door kerio, ook gratis.Nu start ie veel sneller op.
Misschien gebruikt ZA meer van de bronnen en is je systeem te licht.Wat zijn je specs ?

greetz

jean

Misschien een raar antwoord op je vraag maar hoe kan ik dat precies zien? (wat mijn specs zijn)??

Intell pentium III 659 mhz , bedoel je dit misschien?
 
hoi,

idd, dat moet voldoende zijn om zonder problemen zone-alarm te draaien.

greetz

jean
 
Geplaatst door de jean
hoi,

idd, dat moet voldoende zijn om zonder problemen zone-alarm te draaien.

greetz

jean

Ja maar ik heb toch problemen met dat de programma's niet zo vlot lopen.

iemand anders ?????

groetjes debby
 
Geplaatst door deb's


Ja maar ik heb toch problemen met dat de programma's niet zo vlot lopen.

iemand anders ?????

groetjes debby


IS ER NOU ECHT NIEMAND DIE HIER WAT VANAF WEET????????
thnxx Debby
 
Tja, wat noem je langzamer, ik heb ZA 2.6 en internetten gaat redelijk, de NIS was iets meer op de achtergrond terwijl het toch een zwaarder prog is. Mijn O/S is Windows 98 se en Pentium 2 233 mhz, zou ik toch helemaal in een stroop(!)-versnelling moeten zitten. Je zou eens kunnen stoeien met de beveiliging. Kijk eens hier: http://www.windos.nl/
klik dan op Systeemkennis (rechtsboven), klik Veiligheid (links) en dan wijst de rest van zelf, best goede uitleg. En/of hier: http://ludit.kuleuven.be/software/netwerk/firewalls/zonealarm.html
 
hoi,

je hoeft daarvoor niet te roepen ( = hoofdletters gebruiken ) W8 nog ff af.
ik ben gestopt met zonealarm omdat ik dezelfde problemen had als jij, sinds Kerio erop staat is alles opgelost.
Probeer dat ook eens, kerio is btw zeer goed.

greetz

jean
 
Geplaatst door de jean
hoi,

je hoeft daarvoor niet te roepen ( = hoofdletters gebruiken ) W8 nog ff af.
ik ben gestopt met zonealarm omdat ik dezelfde problemen had als jij, sinds Kerio erop staat is alles opgelost.
Probeer dat ook eens, kerio is btw zeer goed.

greetz

jean


SORRY hoor, ik wist niet dat jij hoofdletters met roepen vergeleek. Ik ga Kerio er ook maar ns opzetten dan en dan kijken wat er gebeurt.

thnxx debby
 
hoi,

dat is zo overal op foria e.d.
het was gewoon een opmerking, trek het je dus niet aan. En idd soms duurt het soms wat langer eer je hulp krijgt, maar ik weet wel zeker dat er maar weinige problemen op helpmij niet opgelost geraken.Helpmij is niet voor niets veruit de beste helpdesk durf ik te stellen...........
Als je met kerio problemen hebt horen we het wel.
suc6

greetz

jean
 
Laatst bewerkt:
.Helpmij is niet voor niets veruit de beste helpdesk durf ik te stellen...........
Als je met kerio problemen hebt horen we het wel.
suc6

greetz

jean [/B][/QUOTE]


Dat ben ik helemaal met je eens, dat helpmij de beste helpdesk is. Ik heb mijn systeem gedefragmenteerd en nu heb ik (tot nu toe) nog geen vastlopers gehad dus ik wacht het nog ff af.

thanxx
debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan