Na installatie ZonelAlarm Pro: poort 1025 open

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Goedemorgen,

Ik heb een probleem na installatie van Zone Alarm Pro. Ik gebruikte al jaren de gratis Zone Alarm en ik checkte regelmatig via shields-up of er ook poorten openstonden. Bij elke check bleek dat alle poorten op stealth stonden. Nadat ik gister Zone Alarm Pro heb geïnstalleerd staat poort 1025 OPEN. Volgens ZA Pro is deze poort in gebruik door 'Generic Host Process for WIN32 Services'. Ik weet dat deze service nodig is om te kunnen internetten. Waarom staat deze poort bij Zone-alarm PRO open en bij de gratis versie op stealth?

Ik heb op helpmij al gezocht hoe ik de poort kan sluiten, maar alle genoemde mogelijkheden hielpen niet.

Hoe sluit ik poort 1025?

Verder nog iets vreemds. Ik heb in het program-tabje van Zone-alarm aangegeven dat mij gevraagd moet worden als deze Service op internet mag. Na een reboot wordt me echter niets gevraagd, en wat blijkt: 'Generic Host.........' zit op internet en maakt gebruik van poort 1025.

Alvast dank

Bedankt M@rio,

Ik heb de adviezen qua settings in ZA op dat forum opgevolgd en (na een reboot) staat 1025 op stealth! Ik hou 'm echter wel in de gaten, want gister had ik ook een tijdje dat ie op stealth stond, maar 'plotseling' was ie weer wagenswijd open.

Waar zien jullie toch die poorten staan in ZA-pro??? Ik bedoel hoe kan je die poorten controleren? egkok

bedankt....helemaal dicht in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan