na installeren videodrivers zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernadette

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Mijn zoon heeft een nieuwe pc maar kon geen films afdraaien dus wij dachten er moeten nog drivers van de videokaart op.
Maar o jee na het opstarten deed de computer het nog wel maar ik heb geen beeld meer dus ik kan niks meer veranderen.
Geprobeerd met op F8 drukken en dan 5 stapjes naar boven dan zou je in veilige modes komen maar dat werkte niet toen tijdens het opstarten de stekker eruit dan zou hij ook in veilige modus opstarten maar ook dit lukte niet,
We zijn ten einde raad heeft iemand een idee?

Moet je even kijken op je eigen PC waar Laatst bekend werkende staat...Probeer die eens,of die met VGA opstarten

O ik zie het al voor veilige modus moet ik er 9 omhoog en voor laatste bekende configuratie moet ik er 4 omhoog.
Ik kan nu niet bij de computer want mijn zoon ligt te slapen.
Ik ga morgenvroeg het gelijk proberen als dit niet lukt is er dan nog een andere optie?

Probeer dat eerst maar,en als je er in kan de drivers die je er het laatst opgezet hebt verwijderen.

Met F8 lukte het me niet,
Nu heb ik mijn beeldscherm op de andere videokaart aangesloten en toen kon ik hem opstarten.
Zonder dat ik drivers geinstalleerd heb speelt hij mijn films af.
Volgens de winkel moest ik het beeldscherm in de andere videokaart doen nu ik dit anders heb gedaan heeft dit consequenties voor de rest van de weergave.
Hebben videokaarten ook een master en een slave?

Dus ik begrijp nu dat er op 1 videokaart 2 uitgangen zitten.

En nee ze hebben geen Master/Slave.

En als het nu draaid,dan is dat toch goed

En de reden dat er 2 videokaarten inzitten?

Nu je beeld hebt ,zou ik de oude drivers die het probleem veroorzaakte wel verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan