Na kopieeren setup bestanden start pc niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuiterbal

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2005
Goede middag,

Omdat mijn ouders mijn oude pc willen hebben wil ik hier opnieuw XP opzetten. Dus heb ik cd cd van windows XP erin gedaan en de pc opgestart. Ik doorloop het menu en kies voor formateeren. Dit gaat allemaal prima, daarna kopieert setup alle bestanden. Nu dient de pc opnieuw opgestart te worden en tijdens het opnieuw opstarten valt de pc uit en begint opnieuw en dit steeds maar door......

Ik heb al verschillende versie's van XP geprobeerd maar bij allemaal het zelfde. Ik zie totaal niets van windows geen logo niets. Ik zie dat het systeem mijn hd en dvdspeler gevonden heeft. Zoekt een cd maar die is er niet en dan wil hij starten vanaf hd maar voordat er iets gebeurd start hij opnieuw op.......:shocked:

Iemand enig idee?

na kopieeren setup start pc niet op.

Hallo.

Als de cd de bestanden heeft gekopieert dan start hij opnieuw op maar je moet wel de cd in de speler laten zitten.
Doe je dat ook zo niet dan kan hij niet installeren.
Dus na opnieuw opstart de cd in de cd speler laten zitten.

Groeten Cees.

Als ik de cd erin laat zitten start hij opnieuw op vanaf cd en kan ik de hd weer formateeren enzo... en die stappen had ik allemaal al ondergaan.....

als hij alles gekopieert heeft start je de pc dan zelf opnieuw op of doet hij dat zelf.
Je kan ook nog proberen om alle partities te verwijderen en dan opnieuw aanmaken en dan weer proberen windows te installeren.
Werkt dit niet dan kan ik je niet verder helpen.

Groeten Cees.

Dank je wel cees!!!

Ik had de partitie verwijderd en daarna weer opnieuw aangemaakt en nu werkt het wel!!!:thumb::thumb:

PC Blijft herstarten

Hee, ik heb precies hetzelfde probleem alleen een klein tikkie erger. Ik heb namelijk precies hetzelfde uitgevoerd maar nadat ik de partities verwijderd heb en weer opnieuw aangemaakt blijft de computer keer op keer opnieuw herstarten :S
Ik heb zelf erg veel ervaring met ICT maar dit is me net iets te hoog gegegrepen

gr. jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan