na laatste update w10 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiltop

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
na laatste update w10 krijg ik , na eerste w10 scherm , een zwart scherm , met daarop alleen het muis pijltje.

na wat geprobeer , kom ik hier uit met control alt del , kan ik mij afmelden , een opnieuw aanmelden , met mijn msn password.

ook moest ik tot 2 maal toe windows opnieuw activeren.

ondanks met control userpasswords2 , dat ik niet hoef aan te melden , moet ik mij toch aanmelden

hoe zou ik ik vanaf kunnen komen ??

Soms moet bij win10 de pc gewoon een hele tijd op dat zwarte scherm blijven staan omdat ie dan op de achtergrond hard aan het werk is en niet de moeite neemt om te vertellen wat ie aan het doen is.

Als dat het probleem niet oplost zou ik terug gaan naar een herstelpunt voor de update.

Laatst bewerkt:
Je kunt eens kijken wat er in je systeemlog staat. Het lijkt erop dat explorer niet of niet goed start.

Volgende keer eens dit proberen:
CTRL-ALT-DEL
dan Taakbeheer
Bestand > nieuwe taak uitvoeren
ingeven: explorer.exe + ok

En dan kijken of er iets verschijnt

Ik heb dit probleem ook maar ik heb nog geen oplossing hiervoor. Explorer.exe werkt ook niet. Ik probeer nu via taakbeheer een Back-up te maken op een externe harde schijf maar dat wil ook nog niet lukken.

ok wachten helpt , maar komt daarna nog wel eens voor , meestal start hij normaal op

maar waarom ik twee keer windows opnieuw moest activeren , is mij niet duidelijk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan