hallo
ik hoop dat ik hier op de juiste plaats bent om mijn probleem te bespreken?
mijn dell xps desktop starte afgelopen week ineens niet meer op in w7
dankzij een vriend heb ik de pc op kunnen starten van cd met linux puppy.
hierdoor kon ik mijn harde schijf benaderen en mappen bewaren.
nadat ik de pc wilde afsluiten opende er een veld met volgens mij de vraag of ik iets wilde opslaan (door vermoeidheid heb ik er te weinig aandacht aan besteed) ik heb vervolgens ja geklikt en op al de andere geopende velden ook op ja geklikt! dit had ik volgens mijn niet moeten doen,want de volgende dag de pc opgestart van af de linux puppy cd kwam ik ineens niet meer in bepaalde mappen bv : c/documents ,zie foto :
dit vind ik een vreemd omdat ik de avond ervoor wel toegang had tot deze map(pen)
ik denk dus dat ik iets in al mijn onnozelheid iets verkeerds heb gedaan.
ik ben dus benieuwd of er hier een oplossing voor is en hoop dat ik die hier kan krijgen!
alvast dank !
groetjes tintin
ik hoop dat ik hier op de juiste plaats bent om mijn probleem te bespreken?
mijn dell xps desktop starte afgelopen week ineens niet meer op in w7
dankzij een vriend heb ik de pc op kunnen starten van cd met linux puppy.
hierdoor kon ik mijn harde schijf benaderen en mappen bewaren.
nadat ik de pc wilde afsluiten opende er een veld met volgens mij de vraag of ik iets wilde opslaan (door vermoeidheid heb ik er te weinig aandacht aan besteed) ik heb vervolgens ja geklikt en op al de andere geopende velden ook op ja geklikt! dit had ik volgens mijn niet moeten doen,want de volgende dag de pc opgestart van af de linux puppy cd kwam ik ineens niet meer in bepaalde mappen bv : c/documents ,zie foto :

dit vind ik een vreemd omdat ik de avond ervoor wel toegang had tot deze map(pen)
ik denk dus dat ik iets in al mijn onnozelheid iets verkeerds heb gedaan.
ik ben dus benieuwd of er hier een oplossing voor is en hoop dat ik die hier kan krijgen!
alvast dank !
groetjes tintin
Laatst bewerkt: