Na opstarten windows verschijnt opdrachtprompt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
Goedemorgen,

Bij mij werkt windows processor niet meer nadat ik ben opgestart bij windows 7 64 bit.
Wat kan ik hier aan doen en wat werkt dan niet echt meer?
Er zal wel iets niet werken maar kom nog niet echt iets tegen.
wie weet raad?

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat bedoel je met windows processor? de hardware of de software?
als het over de hardware gaatn veroorzaakt door windows seven da moet deze topic verplaatst worden, n graag iets duidelijkere uitleg:thumb:
 
Ik krijg een venster nadat ik ben opgestart met dit verhaal, maar software matig lijkt me zo.
Ik zal als dit hier geplaatst kan worden een printscreen anders maken al weet ik niet of dit lukt.
Daarnaast geeft hij erbij aan: Er zal naar een oplossing gezocht worden. ( deze heeft de pc nog niet gevonden) Dit is alles na het opstarten!

groeten Sierras
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik denk nadat ik ben opgestart waar het misschien mee te maken hebt, al merk ik nog weinig- of dat komt nog.
In het venster wat zwart is ( los van het bureaublad) en daar komt ook genoemde melding in te staan zoals hiervoor beschreven.
Er staat in het zwarte '' commando'' venster.
C: Windows\ system32\ cmd.exe

Daarover heen een venster kan windows opdrachtprocessor niet uitvoeren, we zoeken naar een oplossing.
Ik hoop nu duidelijk wat het is.
Lange tijd geleden is er een update geweest van een driver voor mijn beeldscherm maar weet niet of dit ermee te maken heeft.
Maar bovenstaande omschrijving zal we meer duidelijkheid geven denk ik.
Ik hoor het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap er de jota niet van maar al via F8 naar veilige modus of de windows dvd opgestart en een systeemherstel gepleegd naar een datum van voor het probleem?
 
Ik heb een systeemherstel gedaan . Het lijkt verholpen maar kik het even aan.
Alvast bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan