Na patch 1.3 kan ik niet meer joinen bij COD2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Eerst toen ik gewoon patch v1.0 had kon ik gewoon in alle servers joinen maar naar installatie van v1.3 kan ik nergens meer joinen waar ligt dat het aan de firewall ligt het al zowiezo niet kunnen jullie mij aub helpen :(

staat gewoon awaiting connection 1.2.3.4.5.6 en zo gaat die maar door

Is dat bij alle servers zo?
En waarom is het geen firewall probleem, deze heb je uit staan?

ja heb firewall uitgezet nog lukt het niet bij alle servers lukt het niet met patch 1.0 lukt het wel maar 1.3 niet dus ik will graag weer naar patch 1.0 waar is dat te downloaden? of weten jullie een oplossing:(

Je kunt niet teruggaan naar versie 1.0, je zult dan het zaakje opnieuw moeten installeren. Standaard is het spel versie 1.0. Maar waarom? Er zijn nog zeer weinig servers die op versie 1.0 draaien, 99% draait tegenwoording op de laatste 1.3 versie.

Je kunt niet teruggaan naar versie 1.0, je zult dan het zaakje opnieuw moeten installeren. Standaard is het spel versie 1.0.
Dit gelezen?
Uninstallen --> Opnieuw installeren = terug naar versie 1.0
Of bedoel je dat niet?

Ik speel zelf COD2 en heb al vele dingen opgelost dus ben je bereid te helpen. Speel je dit spel cracked of origineel?

Eerst raad ik je aan om COD2 helemaal opnieuw te installeren, daarna patchen naar v1.3 en dan een server te joinen. De eerste keer duurt het altijd een tijdje, dus laat hem gewoon doorlopen tot 100, daarna doe je console (` tekentje) en typ je /reconnect en druk je enter.. als hij dan bij 100 o.i.d. er nog niet is zeg het even. Als je dit eenmaal gedaan hebt gaat de awaiting connection maar tot 20 ofzo., verschilt per server.

Omdat je dit cracked speelt, betekend dit natuurlijk dat je niet elke server kan joinen. probeer de volgende server:

82.192.80.142:25910 - My Final Destination | SD Rifle Only Cracked | *reclame*

Dit is onze server, is cracked en hij werkt. meld me als het niet goed gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan