Na pc crash lukt niks meer! ook niet in bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

brainpain

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Hoi helpmij forum.

Het probleem is als volgt.

Nadat mijn windows compleet crashde (blauw scherm en nooit meer werken) wilde ik in de bios mijn schijven verwisslen aangezien ik er 2 heb met besturing systeem erop.
Na dit gebrobeert te hebben werkte dit helaas niet.
Daarna om geen verdere fouten meer in de bios te hebben heb ik de bios terug gezet naar default.
Nu doet ie helemaal niets meer :s
hij geeft bij het opstarten nu ineens dual memory core started terwijl die dit nooit heeft gedaan. Ik heb niet eens 4 geheugen banken. hoe zet ik dit weer uit? in de intel bios?
En geen hd wordt meer herkend ik heb er 2 inzitten.
DVD-rom speler wordt wel gevonden maar doet helemaal niks in combo met windows cd.

Ik heb een intel pentium 4 2600mhz met 1.5gb geheugen.

Help me aub want ik weet me geen raad meer mn pc is me werk mn alles en heb geen geld voor reperateur :(

Help me aub al vast heel erg bedankt.

groeten danny

open je kast kijk ff naar je moederbord daar zie je zo'n batterij haal die eruit w8 1 min doe die weer erin dan wordt de bios compleet gerest probeer maar eens

open je kast kijk ff naar je moederbord daar zie je zo'n batterij haal die eruit w8 1 min doe die weer erin dan wordt de bios compleet gerest probeer maar eens

Hoi Gokhan1991

Dank je wel voor je snelle reactie,
Ik heb dit meteen gebrobeert en geen resultaat helaas
nog een keer gebrobeert en de batterij er ongeveer 30min af gehad met helaas geen resultaat.

probeer eens alle extras los te koppelen (2e harde schijf, geheugen uit bankjes 1 en 2 eruit, alleen in het bankje 0 laten zitten), stroom stekker eruit/erin en daarna PC opstarten

Hartelijk dank voor al jullie hulp

Na alles los gekoppelt te hebben wat niet meer nodig was en de batterij er een uur uit.

Deed alles het weer.

Onwijs veel bedankjes van allen die geholpen hebben.

Zonder jullie was het nooit gelukt. )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan