Na plaatsen radeon X1650 pro, trage start.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mau1972

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
geachte dames/heren

ik onlangs deze videokaart gekocht ( ati radeon X1650 pro AGP), nu heb ik alles geinsatlleerd,nu start xp wat traag op en krijg ik een zwart scherm als ik bv 2x internet of andere programma's opstart, heb alle nieuwe drivers geinstalleerd en nog krijg ik dit probleem, op de doos van de kaart staat dat ik 350 watt nodig heb en ik heb 300 watt in de computer zitten, zou het misschien daaraan kunnen liggen??

bvd

Maurice

Hoi,

Dat zou kunnen wat zit er nog meer in de pc , moederbord processor etc.

Modag

amd sempron 3100+
moederbord via K8VM800MAE
512 mb geheugen

Hoi,

Volgens mij is dat de chipset van je moederbord en niet het merk plus type.
Is er niemand in de buurt waar je even een voeding van of mag proberen?
En ik denk dat je niet een van de laatste drivers van je videokaart moet nemen probeer eens die van october ofzo.

Modag

ok bedankt, ga ik dat eens proberen met een voeding van mijn collega morgen

als het goed is zit in de bijlage mijn specificaties van de computer

Bijlagen

voeding werkt inderdaad niet, zou het misschien aan mijn geheugen liggen, ik heb 512MB geheugen.

Ik neem aan dat het tekstbestandje zo overgenomen is van een specificatieblaadje.
Heb je de orginele onboard videokaart uitgeschakeld en de software/drivers daarvoor verwijderd?

p.s. Onderwerp titel aangepast.

mause

meestals als je videokaart inbouwt switch ie automatisch naar de videokaart maar bij sommige moederborden weer niet je kan kijke in je bios als je die command hebt
dan staat er zeg maar onboard uitzetten ofzo en probeer de driver 7.6 die werkt zeker
en je hoeft alleen de display driver te downloaden en aan je ram kan het niet liggen want ik heb ook 512 en mijne doet het welgoed maar bij game secht slecht omdat ik een celeron D heb denk ik maar wat is je echte probleem dus gata ie niet aan ofzo?

hij gaat wel aan, maar slaat vast als ik bijvoorbeeld internet explorer 2x opend of bv word en excel opend

en de games spelen ook niet meer, bv FEAR werkt wel op min oude ATI radeon9250 128mb, maar op deze x1650 512 mb niet

mause

kijk dat vastlopen van 2 programmas starten kan liggen aan werk gehuegen heb ik ook maar niet veel kan aan spywares enzo liggen dus scanne met speciale programmas
probeer ccleaner die heb ik ook helpt veelt www.ccleaner.com of nl.

wat bedoel je met fear doet het niet kan je de spel wel starten? of installeren?
want ik kon ook geen painkiller installeren dan staat er unsuccesful
of speel je fear happerd

het spel FEAR was ik al aan begonnen met me oude videokaart, draaide goed op een lage resolutie, nu start hij wel op maar, wordt mijn beeldscherm zwart en stopt mijn computer als het loadingscherm halverwege is.

ik kan onboard videokaart trouwens volgens niet uit zetten ikkan kiezen tussen onboard/agp of onboard/pci

heb alleen mijn onboard vidoekaart drivers nog niet gewist, maar dat dat geen kwaad dan?
als die ati kaart dan nog niet werkt, heb ik misschien geen beeld meer op mijn onboard videokaart

mau

onboard heeft geen drivers denk ik tenminste en hij moet op agp zoals je weet.
heb je geprobeerd alles op low te zetten en dan starten?
en heb je ati driver 7.6 gebprobeert?

ja heb ik geprobeerd, maar ga het denk ik opgeven,krijg hem niet aan de praat, haal hem eruit en ga voor een goede, betaalbare nvidia kaart, iemand nog tips?
allemaal bedankt voor je reacties

Maurice

mau

je heb gelijk ik ga ook voor nieuwe kaart ik ga nooit meer ati kopen altijd nvdia
goeie kaart geforce 7900 gs die is wel goed en redelijke prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan