Ik zat bij planet... waar mijn FTP server.
en nu bij Speedlinq.
Routerinstellingen zijn wel veranderd, maar de instellingen met betrekking tot portforwarding zijn herstelt op oude weize (verbinding op zelfde router). De melding die anderen krijgen bij hun pogingen om bij mij in te loggen:
Error: Transfer channel can't be opened.
Reason: Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de
verbinding actief heeft geweigerd.
Error: Could not retrieve directory listing
Een ander:
227 Entering Passive Mode (84,41,166,6,4,6)
Cannot create a data connection: Connection refused
Ik heb systemrestore gebruikt om mijn systeem iets meer dan een maand terug te zetten tot een punt waarvan ik zeker weet dat daarna nog meermalen succesvol gebruik gemaakt is van de FTP server die ik host.
Ik snap even niet meer waar dit nu aan kan liggen.
Zelf kan ik prima inloggen bij andere servers, bij allemaal behalve bij de nieuwe provider (de homepage die ik gekregen heb bij mijn nieuwe account)
als iemand nog een ideetje heeft...
en nu bij Speedlinq.
Routerinstellingen zijn wel veranderd, maar de instellingen met betrekking tot portforwarding zijn herstelt op oude weize (verbinding op zelfde router). De melding die anderen krijgen bij hun pogingen om bij mij in te loggen:
Error: Transfer channel can't be opened.
Reason: Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de
verbinding actief heeft geweigerd.
Error: Could not retrieve directory listing
Een ander:
227 Entering Passive Mode (84,41,166,6,4,6)
Cannot create a data connection: Connection refused
Ik heb systemrestore gebruikt om mijn systeem iets meer dan een maand terug te zetten tot een punt waarvan ik zeker weet dat daarna nog meermalen succesvol gebruik gemaakt is van de FTP server die ik host.
Ik snap even niet meer waar dit nu aan kan liggen.
Zelf kan ik prima inloggen bij andere servers, bij allemaal behalve bij de nieuwe provider (de homepage die ik gekregen heb bij mijn nieuwe account)
als iemand nog een ideetje heeft...