Na reboot herkent pc geen netwerkadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen.
Enkel de processor en videokaart
Toen ik daarna de moederbord-drivers-dvd in de cdrom deed en deze dvd mijn pc ging scannen gaf hij enkel aan dat de audiodriver geinstalleerd moest worden

ik had nu om te testen de lan-driver verwijderd die op mijn pc stond en de laatste versie van de website van gigabyte gehaald (mijn moederbord) en als ik die nu installeer sluit hij af met 'Installing Driver' gevolgd door'Detecting Interface Network Card' en dan zegt hij dat er geen kaart gevonden is.

Hier staat bij jou dus niets? (zie plaatje)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 70
Minuut of 3 svp, ik ga jouw topic vanaf je vraag nog eens rustig doorlezen............

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het gewoon niet vat............... ik heb het hele topic 2x doorgelezen en kan geen andere conclusie trekken dan dat er geen enkele reden kan zijn dat de kaart-chip niet wordt herkend.

Wil je voorkomen dat je Windows opnieuw moet installeren dan zou idd. een extern kaartje van een euro of 15 (?) mogelijk dé oplossing zijn, al blijf ik het redelijk frustrerend vinden dat de onboardkaart er zómaar mee kapt.

Kortom, ik weet het niet meer...............

Laatst bewerkt:
In de topic die ik linkte staat dat het een vista probleem zou zijn.
Dan kan ik of Vista Opnieuw installeren of maar alvast Windows 7.
Eerst maar eens kijken of het externe kaartje zou werken, ff geen zin om te formatteren

Externe kaart is toch de oplossing.
Heb weer internet !

Allemaal bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan