Na restart computer doet cd-rom speler het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinokki

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hoi,

De computer is gereset toen ik daarna een cd-rom wou spelen kreeg ik deze melding:

Het spel kan niet worden gestart

Apparaat 0 kan kan dit spel niet draaien.
Geen ondersteunde videokaart gevonden.
Controleer de hardware van je systeem.Het spel kan niet worden gestart

Terwijl voor dat ik de computer resetten had ik geen problemen met de cd-rom schijf

Mvg,

Goedemorgen,

Mag ik even vragen wat je precies onder reset?

De computer zo doen dat hij weer op zijn begin pagina's komt als je de computer voor het eerst aansluit

Ja denk ook aan de videokaart maar heeft hij de pc met de resetknop opnieuw opgestart of opnieuw geïnstalleerd dat is/was mij niet geheel duidelijk

Ik heb hem ook niet zelf gereset maar iemand anders, omdat er problemen waren. Maar na het resetten waren alle bestanden die er opstonden helemaal weg en moest alles weer vanaf het begin geïnstalleerd worden, en deed dus de cd-rom het niet meer.

Dan is de nieuwe installatie (want dat is het dan geweest) niet goed gedaan, waarschijnlijk zijn je hardware drivers niet geinstalleerd

Hoi,

Denk dat je her en der wat drivers mist en wat waren de problemen waarom je gereset hebt (neem herinstalleert ) hebt?
En om welk merk pc of moederbord en andere hardware gaat het?

Nou er was geen internet mogelijk en na het daarom is hij gereset en ik weet niet wat voor moederbord ik heb hoe kan ik dat zien?

Heb je een merk-pc? Zoals b.v. Dell, Medion, Acer, HP, Compaq, Packard Bell etc?

Hoi,

Zou je als je de mogelijkheid hebt met deze kunnen bekijken
en ik vroeg toch al om je merk:o en welk type heb je dan?

Laatst bewerkt:
Bij de computer zijn drie cd-roms meegelevert:
- Dell drivers and untilities, already installed on your computer
-microsoft works 9
- operating system

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan