Na restore backup Acronis nog steeds blauw scherm........

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucas11

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2003
foutmelding in blauw scherm 'physical memory dump complete' '0x00000008E' en nog vanalles, maar scherm verdwijnt snel en laptop start opnieuw op.
Systeemherstel en het terugplaatsen van een backup (recente na aankoop) via Acronis helpen niet.............hardwareprobleem?
in veilige modus wel geen uitval

Laatst bewerkt:
Hoi,
uitleg over jouw bug-check-code (Eng).
Als je een Vista dvd hebt probeer dan een systeemhertsel via de optie op de dvd.
Begrijp ik het goed dat je in de veilige modus het probleen niet hebt?
Schakel in de veilige modus het "automatisch herstarten" uit. Dan blijft het scherm staan en kun je de hele code lezen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de vista dvd niet,
als ik die backup terugzet, wordt de C-schijf toch leeggemaakt?
heb thans ook al een paar virusscanners laten draaien

Hoi,
download hier (gratis) je Vista Recovery Disc (let op de juiste bits-versie). Dan heb je iig een recovery-mogelijkheid die normaal op je Vista dvd zou staan. En nee met deze optie wordt je C: niet gewist, je hebt de mogelijkheid een eerder gemaakt systeemherstelpunt terug te zetten.

ok, heb dat iso-bestand op een data-cd gebrand via Nero, maar hoe krijg ik dit nu open op de laptop?

Door als opstartoptie voor je cd/dvdstation te kiezen. Afhankelijk v.d. laptop die je hebt met een functietoets (F11, F10 o.i.d.). De juiste toets moet op je bootscherm te zien zijn (meestal rechtsonder in beeld), anders in de handleiding van je laptop.

moest als image branden, dat is wel gelukt dus, maar ik heb geen herstelpunten voor systeemherstel omdat ik al mijn 1ste backup heb teruggezet, Vista installeren lukt ook niet omdat de productkey blijkbaar niet klopt...........kan ik misschien beter C format doen en dan de backup terugzetten?

Hoi,
ik weet niet hoe de configuratie van je pc/laptop er uit ziet. Heb je geen externe schijf waar je je belangrijke data naar toe kunt schrijven?
Probeer dit progje eens om je drivers eens te laten scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan