Goedenavond, ongeveer een maand geleden heb ik door middel van de Dell herstel CD (en zonder te formatteren) een nieuwe installatie gedaan, waarbij er een map aangemaakt werd waar windows.old in stond. Na een dag of 10 heb ik die verwijderd. Na de installatie was het deel dat in gebruik was van de C schijf circa 138 GB van de in totaal toegewezen schijf van 259 GB. Daarna heb ik de foto's (22GB) ,diverse excel- en word bestanden teruggezet, evenals de studentenversie van Office 2007. Nu geeft de c schijf aan dat er 211 GB in gebruik is en nog 48 GB vrij.
Ik heb ccleaner laten draaien en die geeft aan dat er:
74 registerfouten zijn
32 prestatieproblemen
9 opstartproblemen
163 fouten in bestanden. Dat is nogal wat. Ik heb ccleaner niet aangeschaft (30,00) omdat ik niet weet of dit afdoende is.
Is hier nog een oplossing voor of komt het erop neer dat ik de schijf wel moet formatteren en wederom opnieuw kan gaan beginnen met installeren? Zo ja, hoe doe ik dat en kan ik dan de PC nog opstarten met de herstel CD? Als dat niet zo is, vrees ik dat ik hem niet meer aan de praat krijg.
Er zijn trouwens nog 2 schijven van 14,5 GB die ongeveer voor de helft nog vrij zijn en er is nog een recoveryschijf van 9GB die voor 60% in gebruik is.
Ik heb ccleaner laten draaien en die geeft aan dat er:
74 registerfouten zijn
32 prestatieproblemen
9 opstartproblemen
163 fouten in bestanden. Dat is nogal wat. Ik heb ccleaner niet aangeschaft (30,00) omdat ik niet weet of dit afdoende is.
Is hier nog een oplossing voor of komt het erop neer dat ik de schijf wel moet formatteren en wederom opnieuw kan gaan beginnen met installeren? Zo ja, hoe doe ik dat en kan ik dan de PC nog opstarten met de herstel CD? Als dat niet zo is, vrees ik dat ik hem niet meer aan de praat krijg.
Er zijn trouwens nog 2 schijven van 14,5 GB die ongeveer voor de helft nog vrij zijn en er is nog een recoveryschijf van 9GB die voor 60% in gebruik is.