Weer iets verder gekomen.
Als ik alle mappen op de C schijf selecteer en dan op eigenschappen druk, heb ik bij elkaar circa 77 GB in gebruik, terwijl het plaatje aangeeft dat er 211 GB in gebruik is.
Ik neem aan dat als het plaatje aangeeft dat de c schijf vol is (wat dan dus niet waar is) ik problemen krijg om iets op te slaan
edmoor,
als ik dit in de adresbalk type gaat ie naar de zoekmachine van bing, wat ik ook doe. In de windows directory heb ik temp aangeklikt en die is praktisch leeg.
andre:
Users/Application data heeft een inhoud van 5,5 GB. Ik heb de verborgen bestanden en mappen weer zichtbaar gemaakt en de inhoud van het aantal mappen op C geeft aan dat er 77,4 GB in gebruik is, Het lijkt dus wel of de manier om het totaalgebruik te meten, totaal van slag is..
lange Pier:
Treesize kan ik nog een keer laten draaien met de zichtbaar gemaakte, verborgen bestanden. Ik weet echter niet hoe ik verder met Treesize moet handelen als er een rapport getoond wordt, waarbij bepaalde mappen (of Bestanden) gemarkeerd zijn.
Mik Zjegger:
Gisteren heb ik de slaapstand en het beeldscherm op nooit gezet. Daarna was er bij de normale methode om het verbruik in te zien (rechtermuisknop) geen verschil. AI ga het vast nog wel even proberen.
Treesize geeft aan: 215,3 GB C on Windows, size 214,4, Allocated 215,3. 660.892 files, 90.128 folders
128,5 GB System Volume Information
Users 27,9 GB
Windows 24, 1 etc.