[Na teveel TABS openen schijn ik niks meer te kunnen openen]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selena

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
48
Hallo allemaal,

Ik ben weer eens hier om een vraag te stellen en hopen dat een van de geweldige helpers hier mss weet wat er aan de hand is..

Sinds een aantal maanden (het lijkt wel sinds ik IE 7 heb) lijkt er een vreemd probleem te zijn wanneer ik te vaak vele tabs open doe. het gaat een tijdje goed, tot op een gegeven moment er een soort bug optreed, waardoor ik niet meer kan rechtermuisklikken, en geen nieuwe vensters meer kan openen (ook wanneer ik de andere tabs sluit) ik kan dan ook niet bevoorbeeld op het pijltje terug drukken want het menu met bezochte paginas gaat niet naar beneden en geen dingen opslaan omdat het menu niet opengaat, geen nieuwe programma's opstarten (dus niet enkel Internet, maar op heel me computer), die sluiten prompt en soms komt er een foutmelding (dat doet het dus niet wanneer ik die bug niet heb, wanneer ik dus niet teveel tabs opendoe en de bug niet opgetreden is) Ik heb al gezocht op het net, maar kan geen gepaste keywords ervoor vinden denk ik, dus ik vind geen oplossingen. Ook heb ik windows gemailt maar natuurlijk kreeg ik een waardeloos autoreply na een aantal weken.. en dat hielp dus niet verder.

de enige manier om de bug te verhelpen is te rebooten, en dan doet ie weer normaal, tot ik weer teveel tabs opendoe natuurlijk, de enige oplossing is dus geen tabs meer openen, maar dat is ook niet echt leuk natuurlijk..

iemand enig idee waar dit om gaat zodat ik het kan proberen op te lossen? Ik heb net ook eens een sfc /scannow gedaan voor de zekerheid. en natuurlijk doet hij dagelijksbij het opstarten een antivirus scan van avg en regelmatig antispam programma's draaien en CCleaner.

bedankt op voorhand ^^
 
wat is teveel?
kun je via de taskmanager eventueel alleen de IE browser sluiten?
probeer eens een andere browser (ik gebruik graag Avant Browser) en zie of je daar ook problemen mee hebt.
Zo niet, verwijderen IE7 eens.
 
hey bedankt voor het antwoord :thumb:

wel Ik vind het niet TE veel, maar het zijn er heel veel ja, ik bekijk dingen en open allemaal andere tabs met de links in andere tabs om het bekijken te vergemakkelijken, uiteindelijk kunnen er soms zeker een tien tot vijftiental geopened worden wanneer ik bezig ben.

Het is niet dat ik ze niet kan sluiten he, want daar heb ik de taskmanager niet echt voor nodig? of snap ik de bedoeling niet? maar als ik dat venster sluit en herbegin eens de bug is opgetreden, dan is het al te laat, welk venster ik ook open doe, het word progresief erger, na een tijdje kan ik enkel een ding open hebben, een venster van internet, of iets anders op de pc, en moet ik wel rebooten want ik kan dus niets deftigs meer doen..

Het ligt idd aan IE7 en de tabs, ik heb ook firefox geinstalleerd maar gebruik liever IE7 eigenlijk, dus ik hoop een oplossing te vinden voor deze misterie...
 
Hhhmmm ... very interesting ...

10 a 15 vensters is een deel, maar dat doe ik soms ook wel, bv. bij de artikels van Google News, allemaal in een nieuwe tab.

Anyways, ik gebruik firefox ook niet graag, maar die Avant browser is wel cool. Dat is eigenlijk maar een shell voor de IE, maar het werkt gemakkelijker én sneller. Misschien eens proberen?

Ik zou overstellen om IE7 eens te deïnstalleren en dan terug van de update site te downloaden. 't Is in ieder geval eerste keer dat ik dit hoor.
 
ja dat dacht ik al lol, Ik vind het zo een vreemd gedoe en ik heb het enkel sinds ik IE7 heb, maar niemand anders heeft die bug voor zover ik weet :confused: ik heb de bug nog niet momenteel, heb tot twee keer toe erg veel tabs geopened, het lijkt alleen na een tijdje te gebeuren :/ net wanneer ik erg druk bezig ben met vanalles en me vensters nodig heb gaat ie opspelen..

ik zal inderdaad gaan kijken voor updates en misschien herinstalleren, thanks ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan