Na titel nieuwe pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Na het invoeren van een tekst als titel springt de aanwijzer naar een nieuwe pagina. Hoe kan ik dat voorkomen? Het vreemde is dat als ik een nieuw document maak met een nieuwe titel dit probleem zich niet voordoet. Zie bijlage. Ik gebruik MsWord in Office 2007.

Al vast bedankt voor het antwoord

Bijlagen

Ik doe allen Enter. Met Ctrl+Enter spring je immers naar een nieuwe pagina en dat wil ik niet. In de bijlage die ik meegestuurd heb is dat ook zo of is dat bij jou niet het geval?
Gr.
Hans

Hallo,

Nee bij mij is dat niet het geval, Zelf gebruik ik MSOffice 2010.

Ik heb mij vergist. Als ik Enter geef dan gaat de aanwijzer naar een nieuwe regel op dezelfde pagina. Echer als ik op mijn toetsenbord op het pijltje naar beneden druk dan gaat de aanwijzer naar de volgende pagina.
Groet
Hans

Hallo,

Staat je toetsenbord landsinstellingen wel goed? Dus op: Nederlands, en dan op verenigde staten(internationaal).

Ja, dat staat goed. Het vreemde is dat als ik een nieuw document maak en dan precies hetzelde erin type als het document waarmee ik het probleem heb het wel goed gaat.

Het omzetten naar .doc en vervolgens weer terug naar .docx lijkt te werken. Om het goed te doen moet ik het een en ander uitproberen, maar ik moet nu weg. Ik zal er zeker op terug komen om je te laten weten of het wel of niet is opgelost.

Groet
Hans

Ik heb nog eens gekeken naar je document. Als je naar beneden scrolt, helemaal onderin, dan zie je een klein vierkant blokje. Als je daar met de muis op gaat staan, dan wordt jou aanwijzer een pijltje. Het lijkt alsof het document is opgemaakt in cellen. Heb je dit document van iemand anders gekregen. En niet zelf gemaakt.

Je zei: in je eerste bericht dit:

Het vreemde is dat als ik een nieuw document maak met een nieuwe titel dit probleem zich niet voordoet. Zie bijlage. Ik gebruik MsWord in Office 2007.

Dus het probleem ligt niet aan jou MS word.

Laatst bewerkt:
Ik ben er uit. Het is gelukt door je laatste bericht. Als de aanwijzer in een pijltje verandert dan wordt het tekstgedeelte ná de Titel gemarkeerd. Het blijkt dat dit een tabel is. Hoe die er gekomen is mag Joost weten, maar ik niet. Het document heb ik zelf gemaakt. Vervolgens heb ik de tekst naar een nieuw document gekopieerd en de tekst in het bestaande document gewist. Daarna de gekopieerde tekst weer teruggeplaatst en vierkant blokje is verdwenen. Alles is nu goed. Bedankt voor het meedenken want hierdoor is het gelukt.
Groet
Hans

Oke Hans mooi opgelost dus. Bedankt voor de terug koppeling. Graag gedaan. :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan