Na Update deze melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Besturingssysteem
Wndows 11
Office versie
2016
Hallo forumleden,

Heb net mijn website geüpdatet en krijg nu een foutmelding op mijn index pagina.

weet niet.png

En nu kan ik niets meer beginnen

Heeft iemand een idee wat dit is.

Was ook nog zo stom om geen back-up te maken van de site.

Laatst bewerkt:
Wat heb je geupdate is het een cms?

Eigenlijk mijn hele website gemaakt met web creator

Ik begrijp dat je de software, web creator op de pc hebt geupdate. Krijg je de foutmelding in web creator of op de geüploade website?

De foutmelding is op mijn website en deze is dus geüpdatet.

Als ik de site met web creator test loopt alles goed.

Sorry voor mijn korte antwoorden maar ik raak hier erg gestrest van dit probleem

Laatst bewerkt:
Dus het programma is niet geupdate? En wat is de url van de betreffende site?

Hij kan het bestand lmpres80.js niet vinden, mogelijk dat dat je probleem oplost.

Oke hoe ben je hier achter gekomen?

Ik zal kijken of ik dit kan oplossen.

Inderdaad het bestand Impres80.js staat niet op de server, probeer de site nog eens te uploaden. Anders eens kijken met ftp programma, of het bestand wel aanwezig is.

Met opera butterfy, of firefox firebug. twee essentieele hulpmiddelen voor het analyseren van websites.

Inderdaad heb deze nu handmatig op de server gezet en ben nu al een stuk verder.

Alleen mijn menu is nog niet goed maar denk dat ik dit ook wel goed krijg.

Maar zou toch eens op zoek naar een ander software pakket, want het resultaat is niet erg goed.

Heb nu ook even Firebug gedownload eens kijken of ik de menu fout kan vinden

Het Firebug gaat mij nog even boven mijn pet

Het lijkt er op dat de bestanden /menumodel001/menuitem2.gif en /menumodel001/menuitem2_over.gif niet te vinden zijn.

Toch staan deze op de server ik zie dat Firebug 22 meldingen geeft maar wat voor meldingen weet ik nog niet

zijn allemaal meldingen in de trend van "NetworkError: 404 Not Found - http://www.twist-foto.de//menumodel001/menuitem1.gif"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan