na update geen toegang tot internetsite?

• Onderwerp starter Onderwerp starter roal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roal

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik heb vandaag 4 updates van vista gehad nl. de KB960362, KB971512, KB971513 en de KB971514 en nu kan ik bepaalde websites niet meer goed laden. Waaronder 1 van het bedrijf waar ik werk dus een noodzakelijke. Nu heb ik dit al eerder gehad en was het met de vorige update ineens verholpen en ik dus heel erg blij. Maar met deze update ben ik weer terug mij af. Het zijn belangrijke updates dus kan ik denk ik niet zonder. Maar ik wil nu wel eens gewoon op het internet kunnen surfen. Wie herkent dit probleem en weet hoe ik dit kan verhelpen? Ik draai op vista home premium en kan volgens mij alleen de updates verwijderen als ik systeemherstel doe?

Klik hier en ontvang gratis ondersteuning van een Microsoft techneut. (Binnen 24 uur)
Pas op! De gratis ondersteuning geldt alleen voor problemen met Windows updates, niet voor welk ander probleem dan ook!

Laatst bewerkt:
Heb ik al geprobeert maar er wordt naar de produktcode gevraagt en als ik die invoer wordt er gezegd dat het geen geldige code is. Ik heb een gekochte (lees legale) Vista en de produkt kode staat in mijn systeemeisen ook als legitiem vermeld. Ik kom daar dus niet verder.:rolleyes:

Ik zou inderdaad contact zoeken met Microsoft, maar als ik die updates bekijk waar jij het over hebt in je start-posting, dan lijkt het me niet dat díe updates iets met (de weergave van) die belangrijke website te maken hebben maar wel KB975364 die zich bemoeit met de compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 8 op Vista.

Die update is van vandaag, net zoals de updates die je zelf al genoemd hebt.
Je kunt 'samenvattingen' en links vinden (o.a.) hier m.b.t. die updates.

Tijs.

Was dat toendertijd ook over Windows Updates dan? Want ik heb geen probleem ondervonden met voorgeïnstalleerde (=OEM) Windows Vista versies als het gaat om gratis support over Windows Updates-problemen.

Ik zou het gewoon nog maar eens proberen a.h.v. de link die gast0225 je gegeven heeft, dus nu nog niet opgeven daaromtrent.

Tijs.

Heb ik al geprobeert maar er wordt naar de produktcode gevraagt en als ik die invoer wordt er gezegd dat het geen geldige code is. Ik heb een gekochte (lees legale) Vista en de produkt kode staat in mijn systeemeisen ook als legitiem vermeld. Ik kom daar dus niet verder.:rolleyes:

= niet correct, er wordt NIET om een produtcode gevraagd.

In dat geval gewoon m'n linkje volgen en in gewoon Nederlands je vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan