Na update mijn video-kaart Temp map ( dit is me nieuw ! )

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Aantal dagen geleden heb ik mijn videokaart met nieuwe update ververst en nu zie ik dat in map C:\Users\*ROYONIX*\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation mijn video-kaart tijdelijke temp bestanden maakt ??? :( eerder is me zoiets niet opgevallen en ter info wil graag weten, hoezo die map ineens nu hier aanwezig is ??
ScreenShot004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit kan komen door bijv. het runnen van 3DMark. Niet iedereen heeft dus een tijdelijke map van nvidia.
 
Heh .... dat kan ( 3Dmark bedoel ik ), maar vraag ik me af ook hoezo die niet ook eerder was bijgekomen omdat ik eerder ook veel gamen was, denk namelijk ook dat door die nieuwe zware PC games komt,
en bovendien ( heb niet verteld ! ) die temp-map is niet te verwijderen en kan alleen maar met commando na-herstart via unlocker en remove on next reboot ..
 
Laatst bewerkt:
Zoals je wss uit de naam al kunt halen is de TEMP map een tijdelijke map. Zowat iedereen kan hier tijdelijk bestanden opslaan.
In het geval van een driver update bijv. wordt deze map standaard aangemaakt door het ".exe" bestand.

Niks om je zorgen over te maken, de temp wordt tijdig geleegd en het proces kan versneld worden met programma's als "ccleaner"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan