Dank je edmoor. Op die website staat: Controleer voordat u een upgrade naar Windows 10 uitvoert of uw PC door HP is getest.
Ja, dat is leuk, mosterd na de maaltijd en mijn laptop kan geen verbinding maken met de update server van Windows.
Maar op de genoemde site zijn denk ik wel updates te vinden.
Trap ik nu 2 open deuren in door te schrijven :
1. je had natuurlijk ook zélf kunnen verzinnen dat het wel handig zou zijn geweest om te checken of je hardware
én software geschikt was voor een volgend besturingssysteem. Zelfs de Windows 10 upgrade-advisor van Microsoft wees je erop / kon je gebruiken om je systeem door te laten lichten om te bepalen of er problemen te verwachten zouden zijn................
2. drivers kun je toch downloaden met de machine waarmee je nu hier berichten post....... USB stick en voilá, toch?
Als de download en installatie van voornoemde drivers niet lukt, dan roep maar. Er zijn nog andere wegen die naar Rome leiden.
Ik twijfel er namelijk niet aan dat het slechts een 'klein' probleem betreft dat gemakkelijk is op te lossen.
Hoe ging het e.e.a. trouwens
tijdens de installatie van Win 10? Volgens mij (c.i.i.w.) maakt Win10 tijdens de installatie ook contact met Micrsoft.
Voorlaatste vraag : wat 'zegt' configuratiescherm over de netwerkadapters? (foutmelding of.........?)
Laatste vraag : als je met de muis rechtsonder op het verbindingsicoontje klikt, dan kun je een troubleshooter starten. Dat al geprobeerd?