Na update W10 geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is geweldig wat je doet Edmoor, maar ik kan alles wat je schrijft doen op mijn desktop,
maar op de laptop kan ik dat dus niet. (Geen internet) De aanwezige device drivers op de laptop zijn volgens
de gegevens up-to-date.
 
Ik weet dat je geen internet hebt, dat is je hele probleem.
Maar als het goed is heb je voor de opties die ik noemde geen internet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Als dat niet werkt, reset de modem / router eens. Sorry, ik volg dit keer iets minder scherp de topics omdat ik België - Italië aan het kijken ben.
 
@edmoor, ik heb geen "recovery manager" op de laptop staan. Dus nieuwe device driver is niet te vinden.
Wis ik zoals in de beschrijving nu de oude wis dan heb ik niets meer.
Wil ik in het netwerkcentrum een nieuw verbinding openen dan staat er; "Deze computer heeft al een internetverbinding

Ik weet het echt niet meer.
 
@edmoor.

In een soort van kan me niet meer schelen de oude devicedriver toch verwijderd volgens stap 2 en toen in Actie naar
een nieuwe laten zoeken. Ik weet niet wat me gebeurde, maar internet werkt. De device driver is opnieuw geinstlleerd.
Als er niets geks meer gebeurt dan ben ik nu dol gelukkig. Goed het heeft me een uur of 6 gekost, maar zonder al de
hulp was ik er toch niet gekomen. Want ik durfde die oude driver niet zomaar te verwijdern.

Ontzettend bedankt je bent een kanjer. :thumb ::) :d
 
Ok dan. En graag gedaan :)
 
Nogmaals bedankt en zeker voor je eindeloze geduld. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan