na update windows defender werkt internet heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
heb na opnieuw downloaden van window defender plots problemen met internet: het is heel traag geworden, normaal start deze in een flits op. Defender kan na installeren ook niet updaten: fout: Code 0x80072ee2. Heb al van alles geprobeerd: zonealarm opnieuw geïnstalleerd en ook zonder ZA. Defender verwijderd, ook dan blijft verbinding traag. Opnieuw geïnstalleerd. Beveilinging in verschillende standen gezet. Ook tips bij bovenstaande foutcode op Microsoft Web gecontroleerd.:( :(

Wie helpt ??
 
ik zie niet staan welk besturingssysteem je hebt.
window defender wordt ontwikkeld voor win vista en misschien krijg je problemen als je onder win xp draait.
Ik denk dat zone-alarm er weinig van doen heeft.
Misschien is het het proberen waard om jouw msn te deinstalleren, dan de window defender plaatsen en daarna weer msn installeren - ik zie daar dingen over staan als ik met je foutcode google (iets te veel engels helaas).
Zie erop toe dat de uninstall volledig is (geen resten dus in bv program files)
sxxs
 
het probleem is opgelost: niet door fouten repareren, maar ik heb XP nogmaals geïnstalleerd over het oude systeem heen, dus de programma's en drivers laten staan, alleen besturing XP geïnstalleerd. Daarna opnieuw me laten registreren bij Microsoft. Verder heb ik MSN niet meer staan in het rijtje op te starten progrmma's na opstarten computer. Dat schijnt ook vaak een fout te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan