Na Update XP Word en Outlook vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben inderdaad het spoor bijster. :confused:

Dat kan nog steeds op de Microsoft Update-site en dat zei ik je ook al.

Druk op die site op Snel, de resulaten worden getoond en die kun je aan- of uitvinken.

Ja dat had ik al gedaan op snel (alhoewel snel). Maar die uitvink optie zie ik echt niet.

Soms is lezen erg moeilijk. Dat bedoel ik niet.

Ik bedoel je kon vroeger stuk voor stuk dus ELKE update apart updaten of niet. Dus AAN of UIT vinken. Deze optie zie ik niet meer.

Hier staat het zo ingesteld:

Start / Cofiguratiescherm / Automatische Updates
Daarna "Updates downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geinstalleerd" aanvinken.

Zodra er dan updates zijn worden ze gedownload en krijg ik een melding wat ik er mee wil doen.
Ik krijg dan 2 keuzes. Of alles installeren of ik kan zelf bepalen welke updates ik wil installeren.

Ik kies dan voor de laatste optie en noteer dan welke update ik ga installeren.
Zodra er iets fout gaat na zo'n installatie, kan ik deze update weer verwijderen via configuratiescherm / Software.

Daarna begint de speurtocht op de Microsoft site of hier iets over te vinden is.
Dit kan wel eens een week of wat duren, maar uiteindelijk vind je een patch voor zo'n probleem.
Daarna installeer ik de bewuste update en meteen erachteraan de Patch.

Vooralsnog gaat dit goed.

Laatst bewerkt:
Ook ik heb de tweede aangevinkt, maar zie geen selectie. Heel erg vreemd. Ik kan alleen alles tegelijk downloaden. Snap er niks van.:confused:

Ik kan alleen alles tegelijk downloaden. Snap er niks van.:confused:

Dat is wel goed, alles tegelijk downloaden. Als je daarna maar de keuze krijgt om zelf te kiezen wat je wilt installeren. Hier moet je updates kunnen aanvinken.

Bij een kale installatie met SP2 kunnen er dat wel inmiddels rond de 70 zijn ???

Ik ga het vanmiddag eens proberen met AANGEPAST ipv SNEL. Bij snel kun je niets zelf aanvinken.

Nou ik ben er eindelijk uit. Door mezelf notabene. Vreemd dat niemand dat hier wist bij Help mij. Je moet inderdaad op AANGEPAST drukken. Dan kun je ze stuk voor stuk dowloaden!

Probleem is bij mij overigens niet verholpen, outlook blijft traag schrijven na de update dus nu denk ik dat er ergens een virus of zo op zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan