Na updaten WLM openen mails niet meer met Outlook Espress

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurvlieg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
3
Beste mensen, sinds ik onlangs de WLMessenger moest updaten openen de in aparte mappen opgeslagen mails niet meer met OE maar met WinLiveMail. Ik heb xp home.

De standaardinstellingen staan op OE, heb ik nog eens opnieuw ingesteld en pc afgesloten en herstart maar zonder resultaat. In de lijst van te kiezen programma's staat opeens WinLiveMail om de mails mee te openen, OE staat er niet in om als programma te kiezen.
Vervolgens heb ik conform op dit forum gevonden aanwijzingen mbt hetzelfde probleem via start - uitvoeren cmd.exe assoc.eml ftype | find /i "microsoft internet mailmessage" ingetikt. In mijn zwarte scherm verscijnt alleen Documents en Settings naam > De regel erachter typen levert ook niets op. Wat doe ik fout? Kunt u mij helpen om de mails in mappen weer met OE geopend te krijgen? Oe werkt verder normaal.
Alvast hartelijk dank en een vriendelijke groet.
 
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb via de softwarelijst bij verwijderen van het programma ervoor gekozen om de Windows Live Mail te verwijderen. Alle in mappen opgeslagen emails openen weer met OE.
vr.gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan