Hoikes,
Even zeggen om welke pc het gaat zodat jullie eventueel al een beeld kunnen vormen
Het is wel een oudje maar dient enkel om te surfen
P2 433 Mhz Intel Celeron
512 mb ram
XP pro
Hd 1=40 Gig
Hd 2= 4 Gig
Nu probleem even uitleggen;
Als de pc vastloopt kan ik deze dus niet loskrijgen door control alt delete te drukken, cursor blijft ook ter plaatse staan, dus kan ik deze enkel afzetten dmv de stroom af te zetten, als ik die daarna terug wil opstarten dan doet die dus compleet niks meer, dan moet ik een kwartier tot een half uur wachten voor dat hij weer opnieuw wil opstarten en dan start hij dus wel op. Eerst dacht ik dat het was omdat het kwam door online te spelen door de flash maar nu hangt die ook als ik gewoon in mijn pc navigeer.
Wat al reeds gedaan;
Beide hd's getest in andere pc, werken allebei nog
Ram geheugen een voor een getest om te zien als er een latje van kapot is maar dit is ook niet het geval
Alles goed aangedrukt om te zien als er niks los zat
Andere videokaart gestoken
De achterkant geopend dat hij desnoods meer koeling zou krijgen
Speedfan geïnstalleerd om te zien op welke temperatuur hij draait en zit rond de 40°
Stofvrij gemaakt dmv perslucht op een laag debiet en daarna terug aangeduwd
Gekeken op virussen en spyware = clean
Nog iemand een idee wat er aan mijn 'bakske' kan schelen ?
Groetjes
Davy
Even zeggen om welke pc het gaat zodat jullie eventueel al een beeld kunnen vormen

Het is wel een oudje maar dient enkel om te surfen
P2 433 Mhz Intel Celeron
512 mb ram
XP pro
Hd 1=40 Gig
Hd 2= 4 Gig
Nu probleem even uitleggen;
Als de pc vastloopt kan ik deze dus niet loskrijgen door control alt delete te drukken, cursor blijft ook ter plaatse staan, dus kan ik deze enkel afzetten dmv de stroom af te zetten, als ik die daarna terug wil opstarten dan doet die dus compleet niks meer, dan moet ik een kwartier tot een half uur wachten voor dat hij weer opnieuw wil opstarten en dan start hij dus wel op. Eerst dacht ik dat het was omdat het kwam door online te spelen door de flash maar nu hangt die ook als ik gewoon in mijn pc navigeer.
Wat al reeds gedaan;
Beide hd's getest in andere pc, werken allebei nog
Ram geheugen een voor een getest om te zien als er een latje van kapot is maar dit is ook niet het geval
Alles goed aangedrukt om te zien als er niks los zat
Andere videokaart gestoken
De achterkant geopend dat hij desnoods meer koeling zou krijgen
Speedfan geïnstalleerd om te zien op welke temperatuur hij draait en zit rond de 40°
Stofvrij gemaakt dmv perslucht op een laag debiet en daarna terug aangeduwd
Gekeken op virussen en spyware = clean
Nog iemand een idee wat er aan mijn 'bakske' kan schelen ?
Groetjes
Davy