Na vastloper zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hai,

Ik heb iets raars meegemaakt.
Mijn computer slaat vast, door onduidelijke redenen.
Ik start de pc opnieuw op (resetten) het scherm blijft hangen krijg nog net de melding dat ik een 64 mb geforce kaart heb, maar hij loopt niet verder.

Vervolgens reset ik m weer en nu krijg ik een zwart tft scherm. De pc reageert niet meer, ook niet na 5 resetten.

Ik haal de kast open, aan de achterkant zat een dikke laag stof. Op de fan binnenin zat geen stof maar na een paar keer flink blazen en de pluisjes weghalen en de kast openhouden, werkte de pc wel.

Hoe kan dit? Je gaat me toch niet vertellen dat hij vastslaat door stof? en daardoor geen verbinding meer maakt met mijn tft scherm.. of is dat geen rare gedachte?

Grt Stan
 
Zit er geen stof tussen de ventilatoren van je videokaart en processor want hierdoor kan die vast lopen.

Even voorzichtig stof vrij maken
 
door het stof werkt de fan niet meer goed en kan hij zijn warmte niet kwijt,dus alles eve stof vrij maken
 
dikke laag stof

Vergelijk het maar met rommel in je auto, hij rijd er normaal gesproken niets minder door, tot er een keer iets onder het gas/rem pendaal rolt... als je geluk heb doet i het na het opruimen weer, maar als je pech heb is i totalloss.

Oplossing... eigenlijk met zo als voor je auto, zo af en toe even (bij de PC erg voorzichtig) de stofzuiger er door heen.
 
thnx iedereen ik laat de kast ff openen en ga morgen als schoonmaker te werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan